-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul:La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Vorbitori de limba italiana diferite pozitii, BACAU sediu

SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL
40 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal


Open Mind Romania, firma cunoscuta pentru calitatea serviciilor sale, creste proiectele si in numar!
ANGAJAM cu data de 03.01.25, doar in sediul din Bacau, persoane cu nivel de limba italiana avansat pentru urmatoarele functii de Call Center:
  • INBOUND/ CHAT/ MAIL AGENT
  • HR
  • PROJECT MANAGER
  • SUPERVISER
  • TEAM LEADER
  • TRAINER
  • RTA REGIA
  • QUALITY ASSURANCE ANALYST

Descrierea jobului


Responsabilitati de baza:

CALL CENTER INBOUND/ CHAT/ MAIL AGENT
  • raspunde apelurilor clientilor, intrebarilor si reclamatiilor acestora, intr-un mod profesionist;
  • furnizeaza informatii corecte si complete, utilizand instrumentele, procesele si procedurile potrivite;
  • rezolva problemele in timp util, pentru a asigura satisfactia clientilor.

CALL CENTER HR
  • recruteaza, instruieste si retine angajatii calificati care pot gestiona eficient problemele clientilor;
  • se ocupa si cu sarcini administrative, cum ar fi salariile, beneficiile si relatiile cu angajatii.

CALL CENTER PROJECT MANAGER
  • planifica, organizeaza si conduce operatiunile generale din call center, inclusiv stabileste bugetul, angajarea si instruirea personalului, pentru a atinge obiectivele proiectului;
  • se ocupa de managementul fortei de munca, implementarea tehnologiei, monitorizarea performantei si imbunatatirea continua;
  • mentine legatura cu partile interesate externe, cum ar fi clientii si autoritatile pentru a asigura conformitatea si standardele de calitate.

CALL CENTER SUPERVISER
  • gestioneaza si supravegheaza direct productivitatea si calitatea muncii echipei de agenti;
  • atribuie sarcini, monitorizeaza performanta, raporteaza si face recomandari catre management;
  • motiveaza si sprijina agenții, ofera feedback si coaching;
  • ofera formare pentru noii angajati si rezolva orice problema care apare in timpul apelurilor.

CALL CENTER TEAM LEADER
  • motiveaza membrii echipei prin crearea unui mediu de lucru favorabil;
  • ofera instruire si feedback pentru echipa si se asigura ca obiectivele echipei sunt indeplinite;
  • face evaluari de performanta pentru fiecare membru si raporteaza catre conducerea superioara.

CALL CENTER TRAINER
  • proiecteaza, furnizeaza si evalueaza programe de formare pentru a se asigura ca agentii serviciului pentru clienti au abilitatile si cunostintele necesare pentru a oferi servicii excelente si a indeplini obiectivele trasate.

CALL CENTER RTA (Real-time adherence)
  • gestioneaza forta de munca din call center;
  • monitorizeaza si urmareste respectarea de catre agenti a programului atribuit, in timp real;
  • urmareste timpii de conectare si deconectare, timpul mediu de gestionare a apelului (AHT), volumul apelurilor si satisfactia clientilor;
  • se asigura ca activitatea agentilor functioneaza eficient si ca nivelul de serviciu pentru clienți (SLA) este mentinut in orice moment, conform indicatorilor de performanta (KPI) prestabiliti.

CALL CENTER QUALITY ASSURANCE ANALYST
  • monitorizeaza apelurile/chat, se asigura ca interactiunile agentilor cu clientii sunt gestionate eficient;
  • monitorizeaza si evalueaza interactiunile agent-client, folosind formulare de evaluare pentru a capta informații utile si a le furniza pentru a imbunatati performanta agentului;
  • analizeaza feedback-ul clientilor, reclamatiile si sondajele;
  • ofera feedback, coaching si implementeaza strategii pentru a imbunatati satisfactia clientilor.

Esti resursa ideala daca ai:
  • Abilitati excelente de comunicare si persuasiune;
  • Cunostinte bune de limba italiana si competenta solida in utilizarea PC-ului;
  • Curiozitate si deschidere mentala si rabdare;
  • Experienta anterioara pe proiecte similare costituie un avantaj!

Ce include oferta?

Tip contract: Full time/Part time
Contract: perioada nedeterminata;
Salariu: pachet salarial, in functie de pozitia ocupata de 3800-4000-5000-8000 Lei Net;
Orar: 40h/30h/20h saptamanale, 5 zile/saptamana in ture, interval Luni-Duminica.
Formare profesionala: training platit de companie cu personal calificat.

Hai sa ne cunoastem!

Descrierea companiei

Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007 urmând ca în câțiva ani să devină leader pe piața din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite. În 2010, Open Mind își dublează numărul de angajați prin deschiderea unei noi filiale în Brașov. În 2016 încă o altă filială ia naștere în orașul Botoșani.

Activitățile din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactivă (Teleselling/Outbound calls), și Telemarketing, stabilirea întâlnirilor de afaceri în sectorul business. Atât în sediul de la Brașov cât și în Iași avem și proiecte Inbound de asistentă tehnică software și hardware în domeniul IT- Information Technology și asistentă clienți.

Munca noastră presupune contacte cu diferite persoane zi de zi. Atitudinea și profesionalismul la telefon, comunicarea pozitivă, cum să fii persuasiv, empatia, capacitatea de a construi relații interumane cu clienții, precum și modul în care se desfășoară o convorbire telefonică, toate aceste noțiuni sunt explicate pentru fiecare proiect în parte, în cadrul training-ului inițial. Formarea continuă este de asemenea asigurată și structurată în funcție de nevoile profesionale de perfecționare ale fiecărui angajat în parte.

Publicat 18 Nov. 2024Reactualizat 16 Dec. 2024Expiră 18 Dec. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.