Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Training Administration Trainee with French

Michelin
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Let’s talk, if:
  • You are a student or young graduate;
  • You are fluent in English and French;
  • You have Excel skills - basic level;
  • You are customer-oriented and show good communication skills;
  • You have attention to details;
  • You are interested in developing yourself.
Let's team up if you are searching for a full-time (8 hours), 12 months paid traineeship in the HR department!

Descrierea jobului

As a Trainee, you will:
  • Act as a point of contact for local training responsibles;
  • Maintain the shared communication ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂file, ensuring its correct function;
  • Update the training catalog, the sessions, and the employees in the shared file;
  • Maintain training records in the Learning System: course opening, participants registration, course evaluation and closure;
  • Create sessions, when needed;
  • Resolve issues related to the Learning System as they arise;
  • Recommend improvement process;
  • Manage the generic email address with a response time in the agreed lead-time;
  • Ensure the level of quality of service with low number of customer dissatisfactions and treat them in the agreed lead-time;

What we’re offering:
  • Learning opportunities that will help you develop your competencies for the future;
  • Real business challenges;
  • Attractive salary and benefits package;
  • A flexible schedule, with the possibility to work from home;
  • An experienced mentor to guide you;

How we recruit:

Once you submit your application, one of our recruiters reviews it. If your profile fits our role:
  • We have a phone call to get to know each other;
  • We hold assessments to see your language skills and competencies;
  • We meet in a face to face (or online, depending the context) interview, with a recruiter and the hiring manager.

Descrierea companiei

Michelin, lider în domeniul anvelopelor, este dedicată îmbunătățirii sustenabile a mobilității bunurilor și persoanelor prin producția, distribuția și comercializarea de anvelope pentru fiecare tip de vehicul. Aceasta oferă, de asemenea, servicii inovatoare ce sprijină afacerile, servicii de mobilitate digitale și publică ghiduri de călătorie, ghiduri pentru hoteluri și restaurante, hărți și atlase rutiere. Grupul Michelin și-a început activitatea în România în august 2001. În prezent, Michelin are în România peste 4500 de angajați, 3 fabrici, 2 la Zalău (Sălaj) și una la Florești (Prahova), o rețea comercială și un centru de servicii partajate în București. Începând cu anul 2018, Bucureștiul a devenit centru de coordonare a regiunii Europa Centrală (20 țări).   

ÎMPREUNĂ, SUSȚINEM VIAȚA ÎN MIȘCARE.​

De unde vin succesul și ideile?​ Suntem convinși că provin din inteligența colectivă.​

Oamenii - angajații noștri - sunt sursa inovațiilor cu sens și durabile. De aceea, îi ajutăm să crească, să-și atingă potențialul și îi sprijinim să-și definească un parcurs profesional personalizat.​

Ceea ce ne ghidează este spiritul nostru inovator, al tuturor, iar scopul nostru este să-l cultivăm și să-l încurajăm. Punem constant sub semnul întrebării status quo-ul și învățăm să facem lucrurile din ce în ce mai bine.​ De aceea, suntem încrezători că vom găsi răspunsuri la provocările viitorului.​ Aceasta este misiunea noastră ca angajator: să încurajăm inovația, să creăm o viață mai bună pentru fiecare dintre noi.​

https://jobs.michelin.ro/

Publicat 10 Sept. 2024 Reactualizat 17 Sept. 2024 Expiră 10 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.