System Administrator
POWER SUPPORT SRL
2 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
CE NE DORIM
AR FI NECESAR SA DISPUI DE
- Atitudinea pozitiva si inițiativa in rezolvarea problemelor si provocarilor
- Abilități bune de comunicare, bazate prin a fi si un bun ascultător
- Înțelegere avansată a instrumentelor, tehnicilor de asistență și a modului în care tehnologia este utilizată pentru a furniza servicii
- Înțelegerea avansată a sistemelor de operare, aplicațiilor de afaceri, sistemelor de imprimare și sistemelor de rețea
- Abilități avansate de diagnosticare a problemelor tehnice legate de hardware-ul și software-ul utilizatorului final și dispozitivelor de rețea
- Experiență avansată și cunoștințe de lucru cu Platforma Microsoft 365 si Azure
- Trebuie să poată scrie rapid și precis în timp ce vorbește la telefon
- O dorință profundă de a oferi o experiență uimitoare pentru clienți
- Cunoștințe avansate despre aplicații IT, software și hardware
- Abilitatea de a vorbi atât tehnic, cât și uman
- O dorință profundă de a oferi o experiență buna pentru clienți
- Permis de conducere categoria B
- Limbi străine: Engleza mediu/avansat
- Abilitatea de a ține pasul și de a se adapta in domeniul IT în ritm rapid
AR FI NECESAR SA DISPUI DE
- Experiență în utilizarea unui sistem de ticketing / aplicatie RMM și software PSA
- Experiență în furnizarea de asistență prin instrumente de la distanță
- Experiență in manipularea si rezolvarea ticketelor de service
- Certificări IT profesionale precum Microsoft MCP, CCNA, Mikrotik MTCNA, MCSA sau MCSE, ITIL, ITSM, etc.
- Certificări ale experienței cu clienții, cum ar fi tehnici de helpdesk
- Administrare conturi de utilizatori de email (creare si configurare conturi email pe portal Microsoft, Google G Suite, cPanel)
- Implementare politici de securitate și remediere probleme conexe (Cunostinte Active Directory)
- Experiență de lucru fie Helpdesk, fie pentru un furnizor de servicii de management IT (MSP) / firme de Servicii IT.
- Experiența de lucru in crearea de script-uri pentru rezolvarea rapida a problemelor clienților
Descrierea jobului
RESPONSABILITĂȚI ȘI SARCINI:
SERVICIU CLIENȚI
UTILIZAREA SISTEMULUI DE TICKETING
UTILIZAREA APLICATIILOR DE MONITORIZARE ȘI MANAGEMENT
ACTIVITATI PE PROIECTE
COMUNICARE, RAPORTARE SI RISC
LUCRU IN ECHIPA
BENEFICII
SERVICIU CLIENȚI
- Lucrează și rezolvă Ticketele de asistență escalate
- Încânta clienții noștri cu o experiență ︁︈︂︂︇︇︂︂︄prietenoasă, rapidă și utilă
- Oferă Clientului depanare avansată de la distanță
- Ofera intreținere și asistență hardware de la distanță
UTILIZAREA SISTEMULUI DE TICKETING
- Utilizeaza sistemul nostru de ticketing pentru a lucra și a rezolva cererile de helpdesk și servicii
- Gestioneaza și înregistreaza toate lucrările prin sistemul nostru de ticketing
- Asigura pastrarea si siguranta documentației clientului
- Deschide tickete in cazul in care apar mai multe probleme in baza unui ticket individual
- Se asigura ca ticketele nu sunt invechite pe tot parcursul procesului
UTILIZAREA APLICATIILOR DE MONITORIZARE ȘI MANAGEMENT
- Examinează tabloul de bord RMM și aplica acțiuni de remediere, așa cum sunt indicate de Procesele noastre
- Examinează în mod regulat acțiunile programate/automatizate, așa cum sunt indicate de Procesele noastre
ACTIVITATI PE PROIECTE
- Din când în când, echipa de proiecte va avea nevoie de resurse suplimentare pentru a ajuta la livrarea proiectelor fie la fața locului, fie de la distanță. Când apar oportunități, System Administrator poate fi implicat in livrarea proiectului.
COMUNICARE, RAPORTARE SI RISC
- Escalați ticketele care necesită asistență catre Coordonator Service Desk sau Service Desk Manager
- Comunica clientului starea ticketelor la fiecare pas, notificându-l cu privire la orice modificări sau întreruperi legate de problema lor
- Trimite Foile de pontaj și rapoartele de cheltuieli, așa cum este indicat în procedurile interne
- Identifica, Comunica si Reduce riscurile potentiale catre Managerul Service Desk si Clienti
LUCRU IN ECHIPA
- Oferă mentoring pentru membrii echipei de servicii juniori
- Urmărește programul furnizat de Managerul de Service Desk si Coordonator Service Desk
- Urmărește procedurile standard de operare (SOP) pentru sarcinile periodice zilnice/săptămânale
- Urmărește toate procedurile noastre de securitate și urmărește cu atenție problemele de Securitate
- Identifica oportunități de îmbunătățire și face sugestii constructive pentru schimbare
- Contribuie eficient la procesul de schimbări inovatoare
- Îndeplinește alte sarcini, așa cum este cerut de Coordonatorul de Service Desk, Managerul de Service Desk sau Directorului de IT
BENEFICII
- Stimulente pentru atingerea obiectivelor Echipei și Companiei
- Un mediu de lucru și o cultură relaxantă (cu toții ne bucurăm de ceea ce facem)
- Laptop, Telefon si Mașina de Serviciu(onsite)
- O abordare proactivă a formării continue pentru a vă ajuta să dezvoltați abilități noi
Descrierea companiei
Power Support este o companie care activeaza pe piata serviciilor IT. Avem o experienta de peste 11 ani pe aceasta piata.
De-a lungul anilor, compania noastra a evoluat într-un furnizor de soluții avansate, concentrat pe deservirea clienților și pe crearea de valoare prin relațiile pe termen lung pe care le construim. Am stabilit acorduri unice de nivel de servicii (SLA) și costuri fixe în funcție de nevoile și bugetul clienților.
Ne străduim să oferim servicii și soluții de calitate mai eficiente și relevante, adaptate cerințelor din ce în ce mai complexe ale organizațiilor, pentru a crește productivitatea operațiunilor și pentru a maximiza valoarea pentru clienții noștri.
De asemenea, ne dorim sa oferim tehnologii ce oferă un avantaj real unei afaceri. Cea mai puternică conexiune pe care o afacere o poate face este prin intermediul tuturor părților implicate. Compania noastra face legătura dintre afaceri și tehnologie.
De-a lungul anilor, compania noastra a evoluat într-un furnizor de soluții avansate, concentrat pe deservirea clienților și pe crearea de valoare prin relațiile pe termen lung pe care le construim. Am stabilit acorduri unice de nivel de servicii (SLA) și costuri fixe în funcție de nevoile și bugetul clienților.
Ne străduim să oferim servicii și soluții de calitate mai eficiente și relevante, adaptate cerințelor din ce în ce mai complexe ale organizațiilor, pentru a crește productivitatea operațiunilor și pentru a maximiza valoarea pentru clienții noștri.
De asemenea, ne dorim sa oferim tehnologii ce oferă un avantaj real unei afaceri. Cea mai puternică conexiune pe care o afacere o poate face este prin intermediul tuturor părților implicate. Compania noastra face legătura dintre afaceri și tehnologie.
Publicat
2 Dec. 2024
Reactualizat
2 Dec. 2024
Expiră
1 Ian. 2025
Joburi similare