Support Specialist
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Has excellent communication skills in English, German or Italian.
- Possesses strong client-facing and communication skills.
- Has advanced troubleshooting and multi-tasking skills.
- Is customer-oriented and cool under pressure.
- Has relevant experience in a help desk or customer support role (not mandatory but beneficial).
- Prior experience in customer support is a plus
- Availability to work 24/7 shifts (for English Shifts only)
Descrierea jobului
As a Support Specialist, you will be the first point of contact for our customers, playing ︁︀︈︈︈︈︁︈︉a crucial role in maintaining our reputation for exceptional customer service. Your day-to-day tasks will include:
- Providing first-level contact and convey resolutions to customer issues.
- Properly escalating unresolved queries to the next level of support.
- Tracking, routing, and redirecting problems to correct resources.
- Updating customer data and producing activity reports.
- Walking customers through problem-solving processes.
Salary for this role is based on language proficiency, with differentiated rates for candidates fluent in English, French, and Italian at a minimum B2 or C1 level. Each language level is valued according to the specific expertise and demand associated with supporting our diverse customer base. Our compensation package is designed to recognize the unique contributions that multilingual skills bring to our support team.
Descrierea companiei
Consilo WEB este o companie sibiană specializată în externalizarea serviciilor de vânzare la distanță. Din 2015 aducem valoare partenerilor noștri adaptându-ne soluțiile la cerințele și nevoile acestora, creând astfel experiențe pozitive pentru ei și pentru clienții lor.
În ultimii ani, ne-am specializat în Telesales pentru industria Telecom, în special pe servicii de loializare și retenție clienți. Experiența în Telesales ne recomandă și pentru livrarea serviciilor de prospectare de piață, generare de leaduri calificate, creare și gestionare de baze de date, ofertare - achiziție de noi clienți, telemarketing și servicii post-vânzare precum păstrarea relațiilor cu clienții sau gestionarea reclamațiilor.
Cu o experiență de peste 8 ani în domeniul vânzărilor directe și la distranță, echipa noastră de management oferă consultanță și soluții personalizate pentru externalizarea oricărui tip de serviciu de vânzare.
Flexibilitatea ne-a ajutat să ne adaptăm ușor la cerințele pieței și ale clienților pentru a livra rezultatele așteptate. Într-o piață foarte competitivă privind atragerea de resurse umane, proiectele noastre au evoluat rapid, nu numai ca infrastructură, însă mai ales ca număr de oameni împlicați în ele.
Deja ne-am obișnuit să creștem echipe de proiect, într-un timp foarte scurt, de la doar câțiva membri, la peste 150 de consultanți de vânzări experimentați. Asta arată cât de determinați și perseverenți suntem în a livra rezultate către partenerii noștri. Suntem cu toții tineri, ambițioși și ținem să ne facem treaba cât mai bine și la timp. Întreaga noastră experiență este constuită pe pasiune, viziune și dorință de a reuși.
- 30 Oct. 2024
FRENCH CUSTOMER SUPPORT ANALYST (Hybrid Position)
Ascensos Contact Centres Romania SRL
București, Pitesti, Ploiesti și alte 2 orașe5000 RON net / lună -
-