Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Supply Area Team Leader - Domnesti

INTERBRANDS ORBICO S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

• Studii medii finalizate cu diploma de Bacalaureat / studiile superioare reprezinta avantaj;
• Cunostinte nivel mediu de operare PC;
• Capacitate de rezolvare a problemelor şi luare de decizii, abilitatea de a stabili priorităţile;
• Leadership, iniţiativă, abilităţi de lucru în echipă, orientare spre rezultat;
• Bune abilităţi de comunicare, abilităţi numerice, atentie distributiva;
• Etică profesională şi integritate personală;
• Permis de conducere categoria B;
• Fara antecedente penale;

Descrierea jobului

Obiectivul postului :
Obiectivul Supply Area Team Leader este de a supraveghea și gestiona lanțul de aprovizionare, strategia logistică și ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀operațiunile din zona dedicată operațiunilor de aprovizionare pentru a maximiza eficiența și productivitatea procesului.

• Administrarea punctului de lucru, coordonarea, monitorizarea si controlul activitatilor desfasurate in cadrul acestuia;
• Supervizarea/ coordonarea activitatii operational-logistice in punctul de lucru care ii este alocat;
• Responsabil de performanta integii echipe operationale, supervizand si oferind suport tuturor angajatilor din depozit.
• Instruieste angajatii din subordine pe zona alocata si evalueaza periodic activitatea acestora; efectueaza activitatile legate de managementul echipei din subordine (angajare, evaluare, monitorizare, coordonare si control, etc);
• Raspunde de efectuarea corecta a activitatilor de angajare si administrare de personal in punctul de lucru, in conformitate cu procedurile Departamentului Resurse Umane;
• Realizeaza activitati administrative;
• Monitorizeaza in permanenta respectarea tuturor procedurilor din punctul de lucru (vanzari, cash collection, fleet, contabilitate, depozit, juridic, IT, etc), informand superiorul direct in cazul sesizarii de deviatii; propune masuri ce au drept scop corectarea situatiilor identificate;
• Monitorizeaza respectarea KPI, cu stabilirea si aplicarea metodelor de corectare a deviatiilor, atunci cand este necesar;
• Furnizeaza orice rapoarte cerute cu privire la activitatea sa;
• Monitorizeaza stocurile din depozit, participa la inventarele zilnice/ lunare sau neprogramate;
• Creeaza in sistemele de gestiune corectiile de stoc, precum si facturile de stornare, ca urmare a actiunilor de retur de pe piata;
• Colecteaza zilnic cash-ul de la agentii de vanzare si intocmeste Registrul de Casa, in conformitate cu procedurile companiei;

Descrierea companiei


“Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.

Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 29000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.

"MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.

Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.

Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru o carieră de succes în vânzări.

De ce să lucrezi pentru noi?
Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate;
Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.”
Publicat 2 Iul. 2024 Reactualizat 2 Iul. 2024 Expiră 1 Aug. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.