Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Specialist sanatate si securitate in munca/PSI

B+N Integrated Facility Services
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerinte educationale:
Studii superioare tehnice.

Calificari / specializari necesare
• Cursuri de aprofundare a legislatiei privind securitatea si sanatatea in munca
• Curs Evaluator Riscuri SSM
• Operare PC: Word, Excel, programe de baze de date.


Capacitatea de adaptare a prevederilor generale de protectie a muncii la specificul activitatilor din firma;
Adaptabilitate la situatii neprevazute;
Cunostinte si metode de investigare a accidentelor, notiuni de baza de medicina muncii, agenti de risc;
• gandire si capacitate de analiza si sinteza;
• discernamant si capacitatea de a rezolva problemele;
• putere de decizie si asumarea responsabilitatii;
• spirit de ordine si disciplina;
• usurinta in comunicare, abilitati pentru lucrul in echipa;
• corectitudine, flexibilitate;
• rezistenta la efort si stres;
• preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.

Descrierea jobului

Obiectivele postului:
- Evaluarea riscurilor privind securitatea si sanatatea angajatilor si elaborarea unui plan si a instructiunilor de prevenire si ︁︀​︂︃︃​︈︃​︁︃︀protectie, in functie de particularitatile activitatii desfasurate.
- Elaborarea de instructiuni proprii de aplicare a normelor de securitate si sanatate in munca, in functie de particularitatile proceselor de munca din organizatie, de numarul de angajati, de riscurile de accidente si imbolnaviri profesionale.
- Verificarea modului in care se aplica reglementarile legislative in vigoare si normele referitoare la prevenirea riscurilor de incendii, protectia sanatatii angajatilor si protectia mediului inconjurator.

Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
• Asigura obtinerea autorizatiei de functionare din punctul de vedere al securitatii si sanatatii in munca, inainte de inceperea oricarei activitati.
• Asigura formarea si functionarea Comitetului de securitate si sanatate in munca, potrivit Normelor metodologice.
• Propune pentru lucratori, prin fisa postului aprobata de angajator, atributiile si raspunderile ce le revin in domeniul securitatii si sanatatii in munca, corespunzator functiilor exercitate.
• Realizeaza activitati si ia masuri pentru prevenirea accidentelor de munca si a imbolnavirilor profesionale
• Asigura monitorizarea activitatilor de evacuare si interventie in situatii de urgenta
• Intocmeste un plan de prevenire si protectie compus din masuri tehnice, sanitare, organizatorice si de alta natura, bazat pe evaluarea riscurilor, pe care sa il aplice corespunzator conditiilor de munca specifice unitatii.
• Verifica aplicarea normelor de securitate si sanatate in munca si a masurilor prevazute in planul de prevenire si protectie de catre toti lucratorii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul securitatii si sanatatii in munca, stabilite prin fisa postului.
• Intocmeste programul anual de protectie a muncii, organizeaza si amenajeaza punctele de prim-ajutor din interiorul intregii societati.
• Asigura controlul si respectarea reglementarilor legislative in vigoare privind Securitatea si Sanatatea in Munca, Prevenirea si Stingerea Incendiilor si Protectia Mediului de catre toti angajatii, in conformitate cu legea 319/2006, Legea securitatii si sanatatii in munca.
• Asigura identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pentru securitatea si sanatatea lucratorilor, inclusiv la alegerea echipamentelor de munca, a substantelor sau preparatelor chimice utilizate si la amenajarea locurilor de munca, tinand seama de natura activitatilor din firma.
• Asigura luarea masurilor stabilite de angajator pentru protectia grupurilor sensibile la riscuri (femei gravide, lehuze sau care alapteaza, tineri, persoane cu dizabilitati).
• Asigura intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si instruirea tuturor lucratorilor pentru aplicarea lui.
• Tine evidenta zonelor cu risc ridicat si specific.
• Stabileste zonele care necesita semnalizare de securitate si sanatate in munca, precum si tipul de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor legale.
• Tine evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor.
• Tine evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare.
• Tine evidenta posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina muncii, necesita testarea aptitudinilor si / sau control psihologic periodice
• Verifica starea de functionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenta, precum si a sistemelor de siguranta.
• Informeaza angajatorul, in scris, asupra deficientelor constatate in timpul controalelor efectuate la locul de munca si propune masuri de prevenire si protectie.
• Ia masurile corespunzatoare pentru ca, in zonele cu risc ridicat si specific, accesul sa fie permis numai lucratorilor care au primit si si-au insusit instructiunile adecvate.
• Asigura conditii pentru ca fiecare lucrator sa primeasca o instruire suficienta si adecvata in domeniul securitatii si sanatatii in munca, in special sub forma de informatii si instructiuni de lucru, specifice locului de munca si postului sau.
• intocmeste necesarul de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
• Elaboreaza tematici pentru toate fazele de instruire, stabileste periodicitatea adecvata pentru fiecare loc de munca, asigura informarea si instruirea lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite.
• Elaboreaza programul de instruire-testare la nivelul unitatii.
• Acorda consultanta coordonatorilor diferitelor departamente din cadrul organizatiei cu privire la reglementarile legislative in vigoare si la normele privitoare la Securitatea si Sanatatea in Munca, Prevenirea si Stingerea Incendiilor si Protectia Mediului.
• Asigura efectuarea instruirii si informarii personalului in probleme de Protectia Muncii, Prevenirea si Stingerea Incendiilor si Protectia Mediului.
• Comunicarea catre autoritati si cercetarea evenimentelor deosebite, inregistrarea si tinerea evidentei accidentelor de munca si a incidentelor periculoase, semnalarea, cercetarea, declararea si raportarea bolilor profesionale.
• intocmeste:
• Registrul unic de evidenta a accidentatilor in munca;
• Registrul unic de evidenta a incidentelor periculoase;
• Registrul unic de evidenta a accidentelor usoare;
• Registrul unic de evidenta a accidentatilor in munca ce au ca urmare incapacitate de munca mai mare de 3 zile de lucru.
• Controleaza continuu modul de respectare / aplicare a normelor de Protectia Muncii.
• Identifica echipamentele individuale de protectie necesare si intocmeste necesarul de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie.
• Tine evidenta echipamentelor de munca si urmareste ca verificarile periodice si, daca este cazul, incercarile periodice ale echipamentelor de munca sa fie efectuate de persoane competente.
• Intocmeste planul de interventie in vederea Prevenirii si Stingerii Incendiilor pentru toate punctele de lucru din firma.
• Coordoneaza activitatile de interventie si evacuare in situatii de pericol iminent, dezastre, situatii de accident si efectueaza primele cercetari privind cauzele si imprejurarile producerii acestora.
• Analizeaza frecventa accidentelor de munca si a imbolnavirilor profesionale si intocmeste documente de raportare.
• Participa la cercetarea evenimentelor care produc incapacitatea temporara de munc­a
• Intocmeste intreaga documentatie cu privire la obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor de mediu, precum si a documentatiei de mediu necesare obtinerii formelor de punere in practica a diferitelor activitati ale organizatiei.
• Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale institutiei in limitele respectarii temeiului legal.
• Refuza intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi

Descrierea companiei

Facility Management
Publicat 30 Sept. 2024 Reactualizat 30 Sept. 2024 Expiră 30 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.