Specialist Salarizare & Administrare (Payroll & HR Admin)
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare;
- Experienta de minimum 3 ani pe o pozitie similara (intr-o companie cu peste 200 de angajati);
- Cunoasterea aprofundata a procesului de salarizare, a legislatiei aplicabile, inclusiv a reglementarilor fiscale in domeniu;
- Cunoasterea prevederilor Codului muncii si a aspectelor privind administrarea personalului;
- Experienta minimum 3 ani in utilizarea unui soft de salarizare & administrare personal – HCM Charisma reprezinta un avantaj;
- Cunostinte de lucru MS Office (Outlook, Excel, nivel mediu – avansat);
- Certificare Inspector salarii si Inspector Resurse Umane reprezinta un avantaj;
- Persoana de incredere care trateaza cu obiectivitate, discretie si corectitudine aspectele intalnite in activitate;
- Persoana organizata, ordonata, proactiva, atenta la detalii si orientata spre rezolvarea problemelor;
- Capacitate de prioritizare a sarcinilor;
- Capacitatea de a respecta termenele si de a indeplini sarcinile corect si la timp;
- Abilitati de comunicare, colaborare si de lucru in echipa.
Descrierea jobului
- Gestioneaza intreg procesul de salarizare: introducere date, deduceri, retineri, calcul final salarii, respectand termenele stabilite;
- Genereaza centralizatorul de salarii ︁︀︂︃︃︇︁︆︄ce evidentiaza impozitele si contributiile aferente si intocmeste corect si la timp declaratia 112;
- Mentine legatura cu institutiile statului: ITMB, depune in termen dosarul de recuperare a concediilor medicale la CASMB, Casa de pensii, A.N.O.F.M.;
- Mentine legatura cu dezvoltatorul aplicatiei de salarizare;
- Tine evidenta concediilor medicale, a concediilor de odihna, a fluctuatiei de personal si se asigura ca pontajele sunt intocmite corect si la timp de catre toate departamentele companiei;
- Centralizeaza datele necesare raportarilor statistice solicitate de catre Institutul National de Statistica;
- Realizeaza diverse rapoarte specifice activitatii de resurse umane;
- Deruleaza operatiuni de administrare personal: intocmeste contracte individuale de munca, fise de post, acte aditionale, decizii de incetare/suspendare a contractelor, adeverinte solicitate de angajati, documente aferente incetarii contractelor de munca etc.;
- Inregistreaza in softul de salarizare toate datele aferente contractelor individuale de munca si ulterior transmite in Reges toate modificarile survenite in situatia angajatilor, conform legislatiei si termenelor in vigoare;
- Urmareste si aplica prevederile legale in domeniul relatiilor de munca si al asigurarilor sociale.
Beneficii:
- Abonament medical la o clinica privata;
- Tichete de masa;
- Tarife preferentiale pentru vacantele proprii;
- Abonament Bookster, cea mai mare biblioteca corporate;
- Coffee/Tea Corner.
Activitatea se desfasoara exclusiv de la birou.
Descrierea companiei
Dertour aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.
Parte a grupului german REWE, Dertour a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines.
Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.
Grupul DER Touristik a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii. Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual.