HR Admin Specialist
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Bine ai venit pe pagina noastră.
Colegii noștri din departamentul HR te așteaptă dacă ai:
- Studii superioare finalizate;
- Experiența pe o poziție similară – minim 3 ani;
- Cunoștințe solide privind legislația muncii.
De asemenea, abilități de comunicare, de a rezolva probleme și de a veni cu soluții constructive, atitudinea proactivă, abilitatea de la lucra în echipă, orientarea spre rezultate și încadrarea în termene limită sunt alte calități pe care colegii noștri le apreciaza.
Descrierea jobului
Ce vei face la noi?
Te vei ocupa de:
- Gestionarea activităților și proceselor de administrare de personal;
- Întocmirea contractelor de ︁︀︂︃︃︇︅︀muncă pentru angajați, a actelor adiționale privind modificările survenite, deciziile privind încetarea contractelor de muncă;
- Eliberarea adeverințelor solicitate de angajați (de vechime, de stagiu cotizare 6 luni, pentru concediu de creștere și îngrijire copil, adeverințe de șomaj, etc)
- Gestionarea dosarelor de personal și te asiguri că acestea sunt complete
- Întocmirea și verificarea pontajelor angajaților
- Depunerea documentației pentru obținerea formularelor A1 pentru angajații care își desfășoară activitatea pe proiecte externe
- Întocmirea situațiilor privind tichetele de masa
Ce oferim?
- Contract pe perioadă nedeterminată;
- Asigurare de sanatate privata;
- Bonus pentru concediul de odihnă;
- Bonusuri în funcție de rezultate;
- Primă de Crăciun pentru copiii angajaților;
- Primă lunară electricitate;
- Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă.
De ce să vii la noi?
Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional.
Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există „eu” ci „noi”, și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră.
Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică!
Cine suntem noi?
Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice.
Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă.
Ce facem:
Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume.
Te aștepăm alături de noi dacă:
Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine.
Locații Electromontaj în România:
Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături.
Locații Electromontaj externe:
Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
Descrierea companiei
SC ELECTROMONTAJ SA este o companie de construcții internațională specializată în construcția liniilor de transport energie electrică, împreună cu posturi și stații electrice de transformare.