Candidatul Ideal
Absolvent de studii superioare;
Experienta anterioara in administrarea de personal si salarizare
Abilitati excelente de organizare, comunicare si atentie la detalii;
Proactiv, implicat, responsabil
Dorinta de invatare si dezvoltare profesionala
Experienta anterioara in administrarea de personal si salarizare
Abilitati excelente de organizare, comunicare si atentie la detalii;
Proactiv, implicat, responsabil
Dorinta de invatare si dezvoltare profesionala
Descrierea jobului
Căutăm o persoana talentata pentru rolul de HR Admin & Payroll care să se alăture echipei noastre dinamice din cadrul ︃︁︄︅︁︆︇︅︈Dumagas Transport SA. Daca esti organizat/a, atent/a la detalii si iti place sa lucrezi cu oamenii, asteptam CV-ul tau.
Responsabilitati:
Gestionarea si mentinerea dosarelor de personal
Crearea documentelor de angajare: contracte de munca, acte aditionale, verificarea documntelor necesare pentru intocmirea dosarelor de personal
Transmiterea corecta a datelor in Revisal, conform cu termenii legali
Gestionarea controlului medical (angajare si periodic)
Intocmirea si furnizarea de adeverinte catre salariati
Gestionarea colaborarii cu institutiile statului (ITM, CAS, Casa de pensii)
Inregistrarea doceumtnelor in sistemul intern de evidenta personal
Salarizare, pregatirea statelor de plata
Activitatea se desfasoara de la sediul companiei: Braniste, Podari, Dolj
Beneficii:
Salariu motivant si bonusuri in functie de performanta
Asigurare medicala privata
Decont transport
Masa de pranz la cantina proprie
Abonament Bookster
Responsabilitati:
Gestionarea si mentinerea dosarelor de personal
Crearea documentelor de angajare: contracte de munca, acte aditionale, verificarea documntelor necesare pentru intocmirea dosarelor de personal
Transmiterea corecta a datelor in Revisal, conform cu termenii legali
Gestionarea controlului medical (angajare si periodic)
Intocmirea si furnizarea de adeverinte catre salariati
Gestionarea colaborarii cu institutiile statului (ITM, CAS, Casa de pensii)
Inregistrarea doceumtnelor in sistemul intern de evidenta personal
Salarizare, pregatirea statelor de plata
Activitatea se desfasoara de la sediul companiei: Braniste, Podari, Dolj
Beneficii:
Salariu motivant si bonusuri in functie de performanta
Asigurare medicala privata
Decont transport
Masa de pranz la cantina proprie
Abonament Bookster
Descrierea companiei
Fondat în 1996 în România, Dumagas este lider în furnizarea de soluții inovatoare și eficiente în logistica și transport. Principiile care stau la baza activității companiei sunt siguranța, calitatea, dinamismul, flexibilitatea și performanța.
Publicat
21 Nov. 2024
Reactualizat
21 Nov. 2024
Expiră
21 Dec. 2024
Joburi similare
-
-
- 13 Nov. 2024
Specialist Resurse Umane ( HR Admin )
Tenq Online S.R.L.
București, Voluntari, Pantelimon și alte 2 orașe