Candidatul Ideal
Absolvent de studii superioare ;
Cunostinte avansate de legislatia muncii;
Experienta relevanta in recrutare;
Experienta anterioara in departamentul resurse umane (administrare de personal si salarizare);
Bune abilitati de utilizare a pachetului MS OFFICE;
Bune abilitati de comunicare, organizare, atentie la detalii;
Proactiv, bun mediator, nivel inalt de implicare si responsabilitate.
Persoana serioasa si motivata de a se dezvolta profesional in domeniul resurselor umane
Cunostinte avansate de legislatia muncii;
Experienta relevanta in recrutare;
Experienta anterioara in departamentul resurse umane (administrare de personal si salarizare);
Bune abilitati de utilizare a pachetului MS OFFICE;
Bune abilitati de comunicare, organizare, atentie la detalii;
Proactiv, bun mediator, nivel inalt de implicare si responsabilitate.
Persoana serioasa si motivata de a se dezvolta profesional in domeniul resurselor umane
Descrierea jobului
Organizarea si coordonarea procesului de recrutare si selectie (intocmirea anuntului de angajare, selectia cv urilor si sustinerea interviurilor, transmiterea ofertelor de angajare);
Mentine evidenta expirarii fiselor de aptitudine/avizele medicale de la medicina muncii si mentine relatia cu prestatorul de servicii SSM si SU;
Redactarea si centralizarea documentelor specifice departamentului Resurse Umane (adrese, cereri, instiintari, popriri etc).
Planificarea, organizarea si supervizarea activitatii departamentului de Resurse Umane;
Implicarea in procesul de inductie al salariatilor de la sediu companiei;
Coordonarea, supervizarea si verificarea gestionarii administrarii de personal si salarizarii (centralizare pontaje, efectuarea comenzii lunare de tichete de masa, verificare stat salarii);
Asigură păstrarea, arhivarea şi siguranţa documentelor la nivelul biroului precum şi confidenţialitatea datelor şi informaţiilor;
Acorda consultanta conducerii firmei si salariatilor in probleme de gestiune a personalului.
Dezvoltarea, implementarea de proceduri si actualizarea celor existente;
Elaborarea si actualizarea documentelor specific activitatii: organigrama, ROI, fise de post;
Reprezentarea companiei in fata organelor de control de specialitate;
Activitatea se desfasoara de la sediu companiei: Prelungirea Garii Catelu, Cernica, Ilfov.
Mentine evidenta expirarii fiselor de aptitudine/avizele medicale de la medicina muncii si mentine relatia cu prestatorul de servicii SSM si SU;
Redactarea si centralizarea documentelor specifice departamentului Resurse Umane (adrese, cereri, instiintari, popriri etc).
Planificarea, organizarea si supervizarea activitatii departamentului de Resurse Umane;
Implicarea in procesul de inductie al salariatilor de la sediu companiei;
Coordonarea, supervizarea si verificarea gestionarii administrarii de personal si salarizarii (centralizare pontaje, efectuarea comenzii lunare de tichete de masa, verificare stat salarii);
Asigură păstrarea, arhivarea şi siguranţa documentelor la nivelul biroului precum şi confidenţialitatea datelor şi informaţiilor;
Acorda consultanta conducerii firmei si salariatilor in probleme de gestiune a personalului.
Dezvoltarea, implementarea de proceduri si actualizarea celor existente;
Elaborarea si actualizarea documentelor specific activitatii: organigrama, ROI, fise de post;
Reprezentarea companiei in fata organelor de control de specialitate;
Activitatea se desfasoara de la sediu companiei: Prelungirea Garii Catelu, Cernica, Ilfov.
Descrierea companiei
Cu experienta a peste 500000 de clienti fericiti, echipa Tenq vine in intampinarea noilor vizitatori cu o gama variata de produse inovative menite sa iti usureze activitatea sau sa iti imbunatateasca stilul de viata.
Filosofia Tenq se bazeaza pe relatia de incredere dintre vanzator si cumparator, incercand cu fiecare client sa devenim un partener de nadejde si un loc in care revii de fiecare data cu siguranta unei cumparaturi reusite.