Candidatul Ideal
Minim 5 ani de experiență relevantă in sfera payroll, preferabil, in companii cu peste 200 de salariati;
Studii superioare - specializare in domeniul HR sau Economie;
Cunostinte avansate Suita Microsoft Office;
Experienta de lucru intr-un ERP - obligatoriu (SAP sau True HR - reprezinta un avantaj);
Cunostinte de fiscalitate si Legislatia Muncii;
Abilitati dе comunicare si putere dе convingere;
Atitudine pozitiva, gandire analitica, spirit dе initiativa si orientare spre rezultat;
Capacitatea dе a lucra eficient in echipa si dе a respectarea termene.
Studii superioare - specializare in domeniul HR sau Economie;
Cunostinte avansate Suita Microsoft Office;
Experienta de lucru intr-un ERP - obligatoriu (SAP sau True HR - reprezinta un avantaj);
Cunostinte de fiscalitate si Legislatia Muncii;
Abilitati dе comunicare si putere dе convingere;
Atitudine pozitiva, gandire analitica, spirit dе initiativa si orientare spre rezultat;
Capacitatea dе a lucra eficient in echipa si dе a respectarea termene.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
Preluare si verificare date primare – modificari de personal, salarii, centralizare si verificare pontaje, bonusuri, alte beneficii, evidenta concedii de odihna, concedii medicale, retineri, garantii, popriri, etc.;
Mentinerea legaturii cu bancile agreate si transmiterea informatiilor necesare pentru preluarea pe conventie a salariatilor;
Calcul salarial si al taxelor angajatorului;
Managementul tichetelor de masa;
Generare state de plata si rapoarte specifice (borderou retineri, baze de calcul concedii medicale, borderou concedii medicale, lista impozit, cerere de recuperare de la FNUASS, etc.) si a notelor contabile;
Completarea si transmiterea rapoartelor statistice precum si a altor rapoarte de analiza solicitate de companie;
Pregatirea fisierelor de banca;
Intocmire declaratie unica 112;
Generare fluturasi de salariu;
Consilierea salariatilor privind modul de calcul al salariilor, concediilor, deducerilor, etc.;
Intocmirea adeverintelor de salariat pentru banca;
Participare in procesul de bugetare;
Preluare si verificare date primare – modificari de personal, salarii, centralizare si verificare pontaje, bonusuri, alte beneficii, evidenta concedii de odihna, concedii medicale, retineri, garantii, popriri, etc.;
Mentinerea legaturii cu bancile agreate si transmiterea informatiilor necesare pentru preluarea pe conventie a salariatilor;
Calcul salarial si al taxelor angajatorului;
Managementul tichetelor de masa;
Generare state de plata si rapoarte specifice (borderou retineri, baze de calcul concedii medicale, borderou concedii medicale, lista impozit, cerere de recuperare de la FNUASS, etc.) si a notelor contabile;
Completarea si transmiterea rapoartelor statistice precum si a altor rapoarte de analiza solicitate de companie;
Pregatirea fisierelor de banca;
Intocmire declaratie unica 112;
Generare fluturasi de salariu;
Consilierea salariatilor privind modul de calcul al salariilor, concediilor, deducerilor, etc.;
Intocmirea adeverintelor de salariat pentru banca;
Participare in procesul de bugetare;
Descrierea companiei
Frigotehnica este unul dintre furnizorii importanti in domeniul frigului din Romania si ofera solutii complexe de frig pentru retail si industrial.
Joburi similare