-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Specialist payroll si beneficii - Administrare Personal si Indicatori de Performanta

Electrica Serv S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Societatea Filiala de Întreţinere şi Servicii Energetice Electrica Serv SA, organizeaza concurs extern pentru ocuparea postului vacant de specialist payroll si beneficii cu contract individual de munca pe durata nedeterminata, în cadrul Serviciului Administrare Personal si Indicatori de Performanta - Directia Resurse Umane si Administrativ - S FISE Electrica Serv SA.

Cautam un coleg care sa detina :
  • Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
  • Cursuri/ competente / expertize / atestate in domeniul salarizarii, constituie un avantaj.
  • Experienta de minim 2 ani in domeniul salarizarii;
  • Cunostinte in domeniul legislatiei muncii;
  • Utilizare PC (Microsoft Office, Word, Excel, PowerPoint);
  • Experienta in folosirea aplicatiilor de salarizare (Charisma, Sal Expert, Saga, etc) constituie avantaj;
  • Gandire algoritmica;
  • Viziune de ansamblu;
  • Abilitati foarte bune de organizare, capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
  • Respectarea termenelor limita;

Descrierea jobului

Ce va face in cadrul companiei noastre (atributii):
  • Introduce si raspunde de veridicitatea si acuratetea datelor introduse in programul ︁︀​︂︃︃​︈︃​︀de salarizare cu privire la pontaje, concedii medicale, concedii de odihna, retineri, tichete de masa/cadou, diurne, sporuri, vouchere de vacanta, contravaloare pensii private, aplicarea coeficientilor de deducere personala in baza documentelor justificative;
  • Realizeaza teste de validare dupa fiecare actualizare a programului de salarizare;
  • Opereaza in timp util calculul salarial privind avansul si lichidarea conform procedurilor interne;
  • Emite statele de plata si exporta din programul de salarizare fisierele de banci in vederea efectuarii viramentelor bancare;
  • Intocmeste notele de lichidare pentru salariatii care inceteaza raportul de munca cu societatea;
  • Asigura intocmirea unor analize privind compensația si beneficiile angajatilor;
  • Redactează notificările privind compensația și/sau beneficiile acordate angajaților;
  • Întocmește rapoarte, grafice, statistici pentru a sumariza și reprezenta analizele cu privire la evoluția sistemului de salarizare corelate cu clasificările ocupațiilor;


Bibliografie si tematica de concurs:
Legea nr. 283 din 17 octombrie 2022, pentru modificarea și completarea Legii nr. 53/2003 - Codul muncii
Ordonanţa de Urgenţă nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate, cu modificările şi completările ulterioare;
Norme de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile și indemnizațiile de asigurări sociale de sănătate;
- Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;
-Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 96/2003 privind protectia maternitatii la locul de munca;
-Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 111/2010 privind concediu si indemnizatia lunara pentru cresterea copilului.

Descrierea companiei

Societatea Filiala de Intreţinere şi Servicii Energetice « Electrica Serv» - S.A. - este o structura dinamica ce beneficiaza insa de experienţa a peste 130 de ani de activitate în domeniu, asigurand, în diferite forme organizatorice, mentenanta si servicii pentru sectorul energetic.
Principalul obiect de activitate al societatii il reprezinta realizarea lucrarilor de intreținere și reparații pentru instalatiile de distributie si transport (110 kV) a energiei electrice, alte activitati de prestari servicii, precum și executarea lucrarilor de investitiiiîn sectorul energetic.


Viziunea Electrica Serv este unul dintre cei mai performanti prestatori de servicii energetice din Romania, propunandu-si totodata sa devina un concurent important pe piata externa.


Candidaţii selectati vor prezenta următoarele documente:
Curriculum vitae actualizat care sa prezinte evolutia carierei profesionale a dumneavoastra, performantele in activitate, precum si date personale;
Copii ale actelor care sa ateste studiile/specializarile solicitate pentru postul vacant;
Copie CI;
CV-urile vor fi depuse la S. FISE Electrica Serv SA - Direcția Resurse Umane și Administrativ - punctul de lucru din str. Negoiu nr. 12, sector 3, Bucuresti sau vor fi transmise la adresa de e-mail: cariere@electricaserv.ro.
Prelucrarea datelor cu caracter personal pentru desfasurarea procesului de recrutare se va face in conformitate cu Regulamentul de protectie a datelor cu caracter personal nr. 679/2016.
Publicat 4 Nov. 2024 Reactualizat 4 Nov. 2024 Expiră 19 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.