Candidatul Ideal
▪ Experiență de cel puțin 2 ani în domeniul administrării de personal
▪ Foarte bune abilități de organizare și prioritizare
▪ Cunoștințe foarte bune de operare PC (Ms Office)
▪ Excelente abilități de comunicare şi relaționare
▪ Discreție, bun-simț și responsabilitate
▪ Cunoștințe de limba engleză
Descrierea jobului
▪ Administrarea și gestionarea personalului
▪ Întocmirea actelor de angajare și îndeplinirea formalităților pentru angajare, modificare și încetare a contractelor individuale de muncă
▪ Gestionarea dosarelor de personal ale angajaților curenți și ale foștilor angajați
▪ Gestionarea bazei de date a angajaților
▪ Gestionarea pontajului angajaților
▪ Acordarea de asistență directorului de resurse umane în vederea unei bune organizări a departamentului de resurse umane
▪ Întocmirea diverselor rapoarte și evidențe specifice cu privire la personal
▪ Colaborarea cu prestatorii de servicii de medicina muncii si protecția muncii
▪ Respectarea prevederilor legale și a procedurilor companiei
La HORNBACH vei găsi:
▪ O atmosferă de lucru deschisă, cu ierarhii plate și colegi extraordinari
▪ Program de lucru flexibil și posibilitatea de a lucra hibrid
▪ Posibilitatea de a crește alături de noi
▪ O varietate de beneficii, inclusiv:
Tichete de masă de până la 577,5 net/lună (calculate la 21 de zile lucrate, 27,5 lei/zi)
Bani pentru transport: 160 lei net/lună
Două prime anuale, fiecare cu o valoare fixă de 1200 lei net
Bonusuri de performanță în funcție de rezultate
Acces la biblioteca Bookster
Posibilitatea participării la cursuri de limba germană
Descrierea companiei
HORNBACH se află în topul magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit cu o cifră de afaceri de peste 4 miliarde euro/an, cu o reţea de peste 165 de magazine şi peste 26.000 de angajaţi. Momentan este prezent în 9 ţări europene. HORNBACH este o afacere de familie, independentă, listată la bursă, aflată deja la a 6-a generaţie Astăzi compania germană operează unul dintre primele cinci lanţuri de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa.
În spatele succesului HORNBACH se află angajaţii noştri, conduşi de către o echipă de management experimentată. Angajații noştri reprezintă succesul companiei. Compania noastră se dezvoltă an de an şi creează astfel permanent locuri de muncă noi şi de durată. Din acest motiv, modalitatea de cooperare este similară celei specifice unei mari familii. Tinerii lucrează alături de cei în vârstă, cei experimentaţi alături de cei în curs de instruire, uniţi prin loialitate, umanitate şi încredere. Dreptul de a greşi este un lucru firesc, asemenea dreptului de a beneficia de perspective profesionale.
Peste 145 de ani de istorie dovedesc succesul HORNBACH!