Candidatul Ideal
Descrierea jobului
Candidatul Ideal
- Educaţia necesară: Studii superioare finalizate cu examen de licență în domeniu economic sau tehnic;
- Experienţă în domeniul: Minim 2 ani în domeniul achizițiilor;
- Cunoştinte de legislaţie: privind achizițiile, contractele si codul comercial în vigoare;
- Cunoștințe limbi străine: Engleză—nivel avansat;
- Cunoștințe IT: deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook).
Altele:
- Abilităţi de negociere, comunicare și relaționare interpersonală;
- Capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor;
- Capacitate de analiză, sinteză și indentificare soluții;
- Operativitate în rezolvarea atribuţiilor şi responsabilităţilor;
- Atitudine cooperantă și abordarea problemelor cu profesionalism în relațiile cu colegii, șefii ierarhici superiori, clienți si furnizori;
- Disponibilitate de adaptare faţă de extinderea domeniului său de activitate;
- Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului;
- Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
- Asigură contractarea bunurilor și serviciilor în scopul satisfacerii solicitărilor clienţilor, interacţionând cu autorităţile sau partenerii de afaceri la nivel de management pentru eficienţă şi eficacitate în activitate;
- Asigură disponibilitatea eficientă şi la timp a echipamentelor, serviciilor şi lucrărilor necesare, astfel oferind suportul îndeplinirii obiectivelor afacerii, prin minimizarea/ optimizarea nivelului costurilor şi acţiunilor;
- Cunoașterea și aplicarea cerințelor legislației în vigoare (ex. legislația privind achizițiile publice, codul comercial, etc) pentru atribuirea contractelor;
- Primește, analizează, verifică solicitările de achiziție si stabilește procedura de contractare, conform Procedurii de Achizitie in vigoare la nivelul E.ON Asist Complet S.A., organizează și derulează procedurile și negocierile necesare în vederea perfectării contractului / comenzii de aprovizionare;
- Întocmește analize și studii de piață în scopul identificării furnizorilor potențiali, analize de costuri/prețuri;
- Întocmește documentații de atribuire/descriptive în scopul încheierii și administrării contractelor;
- Participă în cadrul comisiilor de evaluare la verificarea, analizarea și negocierea ofertelor primite în vederea adjudecării contractelor de achiziţie;
- Întocmește dosarul achiziției pentru toate contractele încheiate;
- Asigură procesul de evaluare al furnizorilor și rezolvarea neconformităților sau a altor tipuri de probleme apărute în vederea achiziționării de lucrări, bunuri și servicii de bună calitate;
- Inaintează contractele și actele adiționale spre aprobare, conform Nivelelor de aprobări;
- Incarcă contractele în sistemul Charisma dupa aprobarea și semnarea lor;
- Arhivează contractele semnate și dosarul achiziției în sistemul Charisma;
- Urmărește valabilitatea contractelor comerciale și le reînnoiește la scadență, conform procedurii interne stabilite;
- Intocmește acte aditionale la contractele în derulare;
- Întocmește rapoarte și analize pentru informarea managementului, clienţilor și instituțiilor publice;
- Participă la elaborarea și/sau implementarea de noi proiecte în cadrul biroului și/sau pentru clienți, pentru îmbunătăţirea și eficientizarea activității biroului și/sau activităţii clienţilor;
- Armonizarea procedurilor de lucru în cadrul compartimentului şi la nivel de companie;
- Supune aprobării companiei a noilor proceduri de achiziții;
- Anunță și ia măsuri în cazul constatării unor situații neconforme;
- Oferă consultanță și suport clienților interni conform competențelor sale.
Ce îţi oferim noi
- Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului.
- Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless.
- Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor. Pe durata pandemiei poți lucra și de acasă, dacă aria în care activezi îți permite acest lucru. Lucrăm și pe teren, dar în siguranță.
- Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: Da, ai citit bine. Ai o primă de vacanță! În plus, ai parte de mai multe zile libere decât angajații altor companii. După ce te întorci din concediu, noi îți decontăm o parte din valoarea serviciilor turistice.
- Punem accent pe dezvoltare: Te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.
Te-am făcut curios? Intră aici pentru a vedea mediul nostru de lucru.
E.ON se angajează să asigure egalitatea de șanse și promovează în mod activ diversitatea, egalitatea și flexibilitatea.
E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general privind protectia datelor nr. 2016/679 - „GDPR"), în scopul recrutării (stabilirii unei relații de muncă). Transmiterea oricăror date cu caracter personal cu privire la inițierea unei relații de muncă și/sau oricăror scopuri aflate în interesul dvs. reprezintă acordul dumneavoastră pentru prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet.Pentru detalii suplimentare cu privire prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet vă rugăm accesați: https://www.eon.ro/protectia-datelor și https://www.eon.ro/politica-de-utilizare-cookie-uri.
Descrierea companiei
E.ON Asist Complet S.A. este o companie membră a grupului E.ON România, care oferă servicii complete pentru confortul tău și al casei tale. Prioritatea și misiunea noastră este siguranţa clienților și a angajaților, dar și identificarea cât mai rapidă a soluțiilor care să satisfacă nevoile clientului. Astfel oferim cele mai mai bune servicii energetice și de întreținere - revizii și verificări ale instalațiilor interioare de gaz si montare de sisteme de siguranță pe instalația de gaz, verificări tehnice periodice ale centralei termice, dar și montarea de centrale termice și sisteme de aer condiționat.
Astăzi, peste 700 de angajați din Echipa E.ON Asist Complet, sunt constant activi pentru dezvoltarea constanta de soluții energetice și servicii de calitate, pentru o comunitate de peste 1 milion de clienți.
Cu fiecare alegere mică avem grijă de casa noastră mai mare. Astfel noi îți aducem soluții inovatoare de energie, totul din zona ta de confort, prin instalarea de pompe de caldură și panouri fotovoltaice.
Alege un viitor nelimitat de verde.