-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Specialist Administrare Personal

New Yorker
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Preferabil cunostinte de de lb. germana / Cunostinte de limba engleza
  • Absolvent studii superioare
  • Experienta relevanta in domeniul resurselor umane
  • Abilitati de coordonare si comunicare
  • Cunostinte bune de operare PC (MS Office)
  • Capacitatea de a actiona individual, precum si de a lucra în echipă
  • Atentie la detalii si rabdarea de a lucra cu multe documente

Descrierea jobului

Ca urmare a dezvoltarii continue a grupului nostru, cautam pentru sediul nostru central din Cluj Napoca, un nou coleg:
Specialist ︁︈​︁︈︉​︁︈︄​︉︉Administrare Personal



Responsabilitati
  • întocmeşte contractele de muncă în ceea ce priveşte conţinutul, le prezintă superiorilor în vederea semnării şi le transmite angajaţilor corespunzători
  • administrarea dosarelor de personal
  • prelucrarea procedurilor de personal, întocmirea adeverinţelor si documentelor solicitate
  • administrează actele de personal cu grija corespunzătoare privind completitudinea acestora
  • operarea in programul de Personal a tuturor datelor necesare
  • administreaza arhiva firmei (actualizare baza de date documente, indosariere si arhivare documente, mentinerea ordinii in arhiva);
  • întocmeşte prezentări, centralizatoare şi statistici solicitate
  • se ocupă de corespondenţa specifica şi întocmeşte informările privind dreptul muncii către angajaţi şi superiori
  • asigura comunicarea intre punctele de lucru si Centrala, in problemele ce tin de sfera Personalului, SSM si SU
  • de asemenea, angajatul sprijină directorul de vânzări şi directorul de zonă în toate problemele de Personal.
  • asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor sosite prin posta, e-mail-
  • actualizarea bazei de date si documente, distribuirea corespondentei la compartimentele implicate
  • prin înţelegere, angajatul va executa şi alte activităţi care depăşesc sfera de atribuţii în vederea sprijinirii directorilor de vânzări.
  • de asemenea, angajatul prestează alte activităţi aferente departamentului administrativ în înţelegere cu superiorii săi.

companie de succes.
Vrei sa te alaturi echipei noastre? Atunci trimite-ne CV-ul tau, cu mentionarea postului pentru care candidezi, la urmatoarele adrese de mail:
RO-Office@NewYorker.de
www.newyorker.de

Descrierea companiei

Spre viitor cu New Yorker!
Ca firma de succes in domeniul Young Fashion, NEW YORKER este reprezentata la nivel mondial prin 1150 de filiale din 47 de tari si se afla intr-o continua expansiune. Cu peste 23.000 de angajati simtim pulsul vremurilor, oferind conditii moderne de lucru si punand pret pe munca in echipa. Prin pasiunea noastra pentru moda, spontaneitatea si viteza noastra de actiune reusim de peste 40 de ani sa fim un reprezentant stabil al lumii modei.
Noi îţi oferim un climat de lucru plăcut, condiţii de angajare şi perspective de viitor atrăgătoare, într-o companie de mare succes.
Vrei să te alături echipei noastre? Atunci trimite-ne CV-ul tău cu menţionarea postului la care candidezi si orasul dorit , la următoarea adresă de mail:
APopescu@newyorker.de

Alte informaţii si job-uri găsiti la adresa: www.newyorker.de/jobs

Publicat 2 Dec. 2024 Reactualizat 2 Dec. 2024 Expiră 1 Ian. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.