Administrative Officer
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- sa fii o persoana organizata, sa-ti gestionezi bine timpul si sa poti lucra cu termene foarte scurte;
- sa stii sa utilizezi calculatorul si foarte bine Excel, Word, PowerPoint, sa gestionezi si sa pregatesti rapoarte, statistici, pentru activitatea curenta, etc.;
- Engleza mediu, scris si vorbit;
- sa ai cunostinte de contabilitate primara, inregistrare facturi, inregistrare documente justificative;
- sa poti comunica usor cu furnizori, parteneri, clienti interni;
- sa fii atent la detalii, meticulos;
- sa ai initiativa;
- sa fii dornic sa inveti si sa lucrezi intr-un mediu dinamic.
Descrierea jobului
- vei administra contractele cu furnizorii si partenerii bancii;
- vei administra intreaga activitate de intregistrare facturi si ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄documente justificative in sistemele informatice dedicate administrarii furnizorilor;
- vei fi responsabil de introducerea si monitorizarea efectuarii platilor catre furnizori si parteneri;
- vei intocmi rapoarte de reconciliere, alte rapoarte operative si documente necesare desfasurarii activitatii;
- vei fi implicat in activitatile legate de procesele administrative ale bancii, atat pentru sediul central cat si pentru reteaua de sucursalevei fi implicat in mentinerea evidentei mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar.
- Oportunitati de dezvoltare a carierei;
- Oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important;
- Recunoastere pentru munca si atitudinea ta;
- Abonament privat de sanatate la Regina Maria ;
- Sistem bonusare pentru recomandari interne;
- Ramai relaxat : programul nostru de fructe proaspete/inghetata la HQ.
- Masaj saptamanal la birou HQ.
- O lume plina de fete prietenoase: alatura-te echipei noastre pasionate si multinationale. Vei interactiona cu peste 16 nationalitati la tbi bank.
- Adu-ti prietenul blanos la birou, suntem “pet friendly”.
Daca suna ca ceva ce te-ar interesa, ne-ar placea sa auzim de la tine!
Ne-ar placea sa raspundem tuturor, dar din cauza numarului mare de candidaturi pe care le primim, putem contacta doar candidatii din short list.
Toate candidaturile sunt tratate cu cea mai mare confidentialitate.
Prin trimiterea aplicatiei tale de angajare catre tbi bank, confirmi ca ai citit documentul intitulat "Informatii privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru candidati ", disponibil public pe pagina de cariere tbi.
Descrierea companiei
Cine suntem : Esti interesat sa te alaturi unei banci altfel, cu o abordare inovatoare si o cultura moderna? tbi, este una dintre cele mai profitabile banci care se dezvolta intr-un ritm alert. Suntem o banca cu un background de succes care functioneaza ca un start-up, mereu in cautare de noi oportunitati pentru a ne dezvolta. Cum facem acest lucru? Contributia principala la succesul nostru o au oamenii din tbi. Echipa noastra este ghidata de trei trasaturi distinctive: curaj, pasiune si atentie, fiind deschisi sa iasa din tipare si sa redefineasca banking-ul. Cei care lucreaza in tbi bank sunt extrem de multumiti - 80% dintre ei ar recomanda cu incredere tbi ca angajator pentru prieteni si familie. Echipa noastra se implica in proiecte ambitioase pe termen lung si este ghidata de o determinare constanta de a-si dezvolta potentialul si cariera. Suntem dedicati si incurajam invatarea continua si luarea de decizii. Iar acestea nu sunt simple afirmatii corporatiste, ci reflecta experientele autentice ale colegilor nostri.