Office Manager
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- foarte buna capacitate de organizare si planificare, multitasking;
- tine legatura cu furnizorii locali pe anumite segmente, si cu clientii persoane fizice;
- spirit si abilitati comerciale dezvoltate;
- cunoștințe obligatorii de operare PC, Excel nivel mediu;
- cunostintele de Wordpress si Photoshop sunt considerate un avantaj;
- cunostinte de limba engleza minima, obligatorie;
Descrierea jobului
- elaborarea documentelor de contabilitate primara ale firmei: facturi/receptii/registrul casa (Smartbill);
- suport vanzare online ︁︈︂︁︈︉︅︂︃︆si echipa productie;
- urmarire comenzi achizitie interne si externe UE;
- suport punctual in ofertare catre departmentul comercial;
- interfata/relatia cu clientii si furnizorii interni, transport ruiter national;
- activitati de marketing/photoshooting produse noi, gestionare site online;
- administrare activitate birou si arhivare documente firma;
Descrierea companiei
Ne marim Echipa!
Guest Boutique activeaza in domeniul HoReCa, ca si furnizor de textile si inventar moale destinat profesionistilor din aceasta industrie. Cu o activitate de 8 ani in acest domeniu, firma a crescut an de an, devenind in scurt timp si producator a peste 50% din produsele pe care le comercializeaza. Datorita cerintelor extinse venite si din partea utilizatorilor persoane fizice, din 2020, produsele hoteliere regasite in hotelurile favorite se pot achizitiona si pentru casa ta, direct de pe: https://shop.guestboutique.ro
In acest context, cautam o persoana dinamica si proactiva, cu vadite abilitati de vanzare si organizare, care sa ni se alature din pozitia de Office Manager.
Daca consideri ca pozitia ti se potriveste, te rugam sa ne transmiti CVul tau, impreuna cu cateva cuvinte despre tine.