Specialist Achizitii
Frigotehnica S.A.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Minim 3 ani experienta relevantă in achizitii;
Experinta de lucru intr-un ERP sau SAP;
Studii universitare finalizate cu diploma de licenta;
Limba Engleza - nivel mediu (scris, citit, vorbit);
Suita Microsoft Office – nivel avansat;
Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
Excelente abilitati de comunicare si negociere;
Capacitate decizionala si de stabilirea a prioritatilor;
Responsabilitate in indeplinirea sarcinilor si respectarea termenelor;
Dorinta si curiozitate dе a invata lucruri noi pentru dezvoltare profesionala permanenta.
Experinta de lucru intr-un ERP sau SAP;
Studii universitare finalizate cu diploma de licenta;
Limba Engleza - nivel mediu (scris, citit, vorbit);
Suita Microsoft Office – nivel avansat;
Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
Excelente abilitati de comunicare si negociere;
Capacitate decizionala si de stabilirea a prioritatilor;
Responsabilitate in indeplinirea sarcinilor si respectarea termenelor;
Dorinta si curiozitate dе a invata lucruri noi pentru dezvoltare profesionala permanenta.
Descrierea jobului
Realizeaza achizitia si aprovizionarea cu materiale si echipamente necesare proiectelor interne sau proiectelor tehnice;
Solicita oferte si emite comenzi catre ︁︀︂︃︃︈︃︁︃︀furnizori, urmareste livrarea, respectiv receptia catre departamentul beneficiar;
Cercetarea pietei pentru a obtine cele mai bune oferte privind raportul calitate/pret pentru bunurile ce fac obiectul de activitate al firmei;
Negocierea conditiilor comerciale (preturi, conditii de plata si termene de livrare) cu furnizorii;
Asigura o calitate superioara negocierii contractelor aflate in aria de raspundere;
Asigura obtinerea de la furnizori a tuturor documentelor privind calitatea produselor furnizate de acestia: certifícate de calitate/conformitate, agremente tehnice, etc.;
Opereaza toate comenzile si toate informatiile necesare unei achizitii in sistemul operational al companiei;
Verifica si urmareste stocurile pe gestiuni, precum si viteza de rotatie a acestora si mentine un nivel optim al stocurilor;
Monitorizeaza consumurile din stoc si achizitiile in vederea incadrarii in bugetul prevazut;
Urmareste si asigura respectarea clauzelor contractuale incheiate cu furnizorii;
Isi actualizeaza informatiile legislative si isi aliniaza activitatea in conformitate cu reglementrile din domeniu;
Respecta procedurile interne cu privire la limitele de aprobare si lista de semnaturi aferenta fiecarei achizitii realizate;
Identifica riscuri potentiale si oportunitati de eficientizare a costurilor pe aria sa;
Realizează diverse analize si rapoarte, specifice activitatii.
Pachet beneficii:
Pachet salarial atractiv;
Tichete de masa;
Asigurare de sanatate;
Bonus de performanta
Programe de training;
Zile suplimentare de concediu si pentru evenimente de familie;
Mediu de lucru plăcut intr-o echipa dinamica.
Solicita oferte si emite comenzi catre ︁︀︂︃︃︈︃︁︃︀furnizori, urmareste livrarea, respectiv receptia catre departamentul beneficiar;
Cercetarea pietei pentru a obtine cele mai bune oferte privind raportul calitate/pret pentru bunurile ce fac obiectul de activitate al firmei;
Negocierea conditiilor comerciale (preturi, conditii de plata si termene de livrare) cu furnizorii;
Asigura o calitate superioara negocierii contractelor aflate in aria de raspundere;
Asigura obtinerea de la furnizori a tuturor documentelor privind calitatea produselor furnizate de acestia: certifícate de calitate/conformitate, agremente tehnice, etc.;
Opereaza toate comenzile si toate informatiile necesare unei achizitii in sistemul operational al companiei;
Verifica si urmareste stocurile pe gestiuni, precum si viteza de rotatie a acestora si mentine un nivel optim al stocurilor;
Monitorizeaza consumurile din stoc si achizitiile in vederea incadrarii in bugetul prevazut;
Urmareste si asigura respectarea clauzelor contractuale incheiate cu furnizorii;
Isi actualizeaza informatiile legislative si isi aliniaza activitatea in conformitate cu reglementrile din domeniu;
Respecta procedurile interne cu privire la limitele de aprobare si lista de semnaturi aferenta fiecarei achizitii realizate;
Identifica riscuri potentiale si oportunitati de eficientizare a costurilor pe aria sa;
Realizează diverse analize si rapoarte, specifice activitatii.
Pachet beneficii:
Pachet salarial atractiv;
Tichete de masa;
Asigurare de sanatate;
Bonus de performanta
Programe de training;
Zile suplimentare de concediu si pentru evenimente de familie;
Mediu de lucru plăcut intr-o echipa dinamica.
Descrierea companiei
Frigotehnica este unul dintre furnizorii importanti in domeniul frigului din Romania si ofera solutii complexe de frig pentru retail si industrial.
Publicat
17 Iun. 2024
Reactualizat
24 Iun. 2024
Expiră
17 Iul. 2024
Joburi similare
-
-
- 12 Iun. 2024
Specialist Achizitii
Brandbox S.R.L.
București, Buftea, Mogosoaia și alte 2 orașe2800 - 3500 RON net / lună