-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Specialist achizitii si decontare - Bucuresti

STRABAG SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Suntem în căutarea unui profesionist cu experiență în gestionarea achizițiilor și decontărilor pentru proiecte de construcții civile în București. Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, orientată spre performanță, atunci acesta este locul potrivit pentru tine!
  • Studii superioare în domeniul tehnic sau inginerie economica;
  • Minim 3 ani de experiena în achizitii, preferabil în domeniul constructiilor;
  • Cunoștințe solide în domeniul materialelor si echipamentelor pentru constructii;
  • Abilitati de negociere si experienta în gestionarea contractelor;
  • Cunostinte despre legislatia aplicabila în achizitii publice si private;
  • Familiaritate cu utilizarea unui sistem ERP si a altor instrumente de gestionare a achizitiilor;
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat (constituie avantaj).
  • Capacitatea de a negocia contracte si de a obtine cele mai bune conditii pentru companie;
  • Abilitatea de a coordona simultan mai multe proiecte de achizitii;
  • Precizie în gestionarea documenta iei si a contractelor;

Descrierea jobului

  • Coordonarea procesului de achiziție: solicitarea și evaluarea ofertelor pe baza criteriilor de preț, calitate și timp de livrare;
  • Negocierea ︁︀​︂︃︃​︇︃​︁︆︃contractelor cu furnizorii pentru obținerea celor mai bune condiții financiare și de livrare;
  • Întocmirea și gestionarea contractelor de achiziție, în conformitate cu reglementările legale;
  • Monitorizarea performanței furnizorilor și menținerea unei baze de date actualizate;
  • Identificarea de noi furnizori și oportunități de colaborare pentru optimizarea costurilor;
  • Colaborarea cu echipa de logistică pentru asigurarea unui flux constant de materiale pe șantier;
  • Verificarea stocurilor de materiale și echipamente pentru a preveni întârzierile;
  • Implementarea unui sistem de management al stocurilor (ERP);
  • Respectarea politicilor interne și reglementărilor legale în domeniul achizițiilor;
  • Pregătirea rapoartelor periodice cu privire la achiziții și evoluția costurilor.

Descrierea companiei

STRABAG

Progresul începe cu noi.

Aproape 83.000 de oameni lucrează în STRABAG, în peste 12.000 de santiere din întreaga lume, pentru progres. Proiectele noastre sunt unice și cu o individualitate puternică, la fel ca fiecare dintre noi. De la construcții și inginerie structurală, construcții de drumuri și inginerie civilă, construcții de poduri și săpături de tuneluri, dezvoltare de proiecte, producție de materiale de construcții sau managementul clădirilor - gândim în perspectivă și ne propunem să devenim cel mai inovator și durabil grup de tehnologie în construcții din Europa. Oportunități egale de șanse, diversitatea și incluziunea sunt părți integrale a ceea ce suntem și este modul nostru de operare. Lucrăm împreună ca parteneri pentru a finaliza proiecte cu succes și pentru a crește odată cu noile provocări. Împreună realizăm lucruri mari.

Construiește-ți viitorul alături de noi!

Aplică acum pentru a deveni parte din echipa noastră.

Publicat 24 Oct. 2024 Reactualizat 24 Oct. 2024 Expiră 23 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.