Specialist Achizitii produse DIY in Otopeni
BEM RETAIL GROUP SRL
2 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul ideal trebuie sa fie pasionat de procesul de achizitii, sa aiba abilitati excelente de comunicare si negociere, si sa fie capabil sa gestioneze cu succes relatiile cu furnizorii.
Responsabilitatea acestuia va fi sa coordoneze si sa eficientizeze procesul de achizitii pentru a asigura aprovizionarea corecta si la timp a produselor necesare.
Cerinte :
· Experienta obligatorie in domeniu achiziitilor
· Cunostinte solide despre procesul de achizitii si negociere;
· Vorbitor de limba rusa constituie un avantaj;
· Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;
· Capacitatea de a lucra cu termene limita stranse si de a prioritiza sarcinile;
· Abilitati analitice si atentie la detalii;
· Cunostinte de operare PC (Microsoft Office, Excel, etc.);
· Abilitati de lucru in echipa si autonomie;· Diplomatie si profesionalism in interactiunile cu furnizorii.
Responsabilitatea acestuia va fi sa coordoneze si sa eficientizeze procesul de achizitii pentru a asigura aprovizionarea corecta si la timp a produselor necesare.
Cerinte :
· Experienta obligatorie in domeniu achiziitilor
· Cunostinte solide despre procesul de achizitii si negociere;
· Vorbitor de limba rusa constituie un avantaj;
· Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;
· Capacitatea de a lucra cu termene limita stranse si de a prioritiza sarcinile;
· Abilitati analitice si atentie la detalii;
· Cunostinte de operare PC (Microsoft Office, Excel, etc.);
· Abilitati de lucru in echipa si autonomie;· Diplomatie si profesionalism in interactiunile cu furnizorii.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
· Identificarea si selectarea furnizorilor potriviti pentru aprovizionarea produselor necesare;
· Negocierea termenelor, preturilor si conditiilor de achizitie cu ︁︈︁︁︆︈︉︈furnizorii;
· Intocmirea si gestionarea contractelor de achizitii;
· Monitorizarea si urmarirea comenzilor pentru a asigura livrarea in termen a produselor;
· Evaluarea performantei furnizorilor si propunerea de imbunatatiri;
· Colaborarea stransa cu departamentele interne pentru a intelege necesitatile de achizitii.
· Identificarea si selectarea furnizorilor potriviti pentru aprovizionarea produselor necesare;
· Negocierea termenelor, preturilor si conditiilor de achizitie cu ︁︈︁︁︆︈︉︈furnizorii;
· Intocmirea si gestionarea contractelor de achizitii;
· Monitorizarea si urmarirea comenzilor pentru a asigura livrarea in termen a produselor;
· Evaluarea performantei furnizorilor si propunerea de imbunatatiri;
· Colaborarea stransa cu departamentele interne pentru a intelege necesitatile de achizitii.
Descrierea companiei
Compania Bem Retail Group S.R.L. are ca obiect de activitate import si distributie de produse diverse din gama sculelor electrice folosite in munci de constructie, renovare, gradinarit; chiuvete si baterii etc.
Avem o experienta de 20 de ani in R. Moldova si Ucraina si activam in Romania de 5 ani.
Publicat
24 Oct. 2024
Reactualizat
21 Nov. 2024
Expiră
23 Nov. 2024
Joburi similare