Specialist Achizitii Bucuresti
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Durata contract: determinata 12 luni
Norma de lucru: 8 h/zi, de luni pana vineri
Cerințe generale:
- studii superioare
- experienta minim 2 ani intr-un rol similar
- foarte bune abilitati de comunicare
- capacitate de organizare si planificare
- capacitate de a respecta termene
- spirit de observatie si atentie sporita la detalii
- gandire analitica
- persoana dinamica, pro-activa, cu gandire pozitiva, rezistenta la stres
- seriozitate si confidentialitate
- cunostinte bune operare PC MSOffice (Word, Excel, navigare internet, Outlook)
- cunostinte limba engleza scris/vorbit;
Organizarea si planificarea activitatilor de achizitii ale Fundatiei
Descrierea jobului
- elaboreaza programul anual al achiziţiilor
- elaboreaza documentatiile de atribuire si documentele constitutive ale dosarului achizitiei, initiaza procedurile ︃︁︇︁︇︇︇︂de atribuire, asigura desfasurarea si finalizarea acestora;
- intocmeste notele justificative privind determinarea valorii estimate a achizitiei, privind alegerea criteriilor de calificare sau alegerea procedurilor de achizitie ce ii sunt repartizate;
- intocmeste declaratiile privind studiile de piata realizate in cazul cumpararilor directe;
- asigura utilizarea mijloacelor electronice in cazul procedurilor de atribuire;
- solicita specificatii tehnice pentru fiecare produs ce urmeaza a fi introdus intr-o procedura de atribuire;
- informeaza superiorul ierarhic cu privire la incheierea contractelor / acordurilor cadru precum si cu privire la expirarea perioadei de valabilitate a acestora cu scopul intocmirii unui nou referat de necesitate;
- notifica furnizorii cu privire la neindeplinirea obligatiilor contractuale sau rezilierea contractelor / incetarea acordurilor cadru inainte de termen;
- redacteaza documente constatatoare privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale si se asigura de transmiterea acestora partilor interesate;
- pregateste si lanseaza cereri de oferta interne si externe, poarta corespondenta interna si externa cu furnizorii;
- planifică achizitiile conform statisticilor si necesarului comunicat;
- initiaza, lanseaza si finalizeaza proceduri de achizitii;
- monitorizeaza comenzile pana la receptia marfurilor;
- prospecteaza piata si realizeaza comparatii de pret si produse intre furnizorii din portofoliu si concurenta.
- 24 zile de concediu de odihna, anual;
- 1 zi libera aferenta zilei de nastere
- 1 zi libera de Ziua Mondiala a Sanatatii;
- Tichete de masa in valoare de 40 lei/zi;
Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul la următoarea adresă de e-mail: recrutare@hospice.ro
Descrierea companiei
HOSPICE Casa Speranței, organizație non-profit înființată în 1992 la Brașov, a introdus conceptul de îngrijire paliativă în România.
HOSPICE este cea mai mare fundație din țară care oferă gratuit servicii specializate de acest tip. Organizația are două centre cu servicii integrate, în Brașov și București, și echipe mobile în Făgăraș și Zărnești, pentru îngrijirea persoanelor diagnosticate cu boli incurabile. HOSPICE a dezvoltat servicii complete de îngrijire paliativă, care sunt oferite în centre de zi, ambulatorii și unități proprii pentru internare, la domiciliul pacienților și în spitalele partenere și un centru socio-medical la Adunații Copăceni destinat exclusiv copiilor pacienți și familiilor acestora. În cei 30 de ani de existență, HOSPICE a adus alinare și speranță pentru aproape 45.000 de copii și adulți cu boli incurabile.
HOSPICE Casa Speranței dezvoltă îngrijirea paliativă la nivel național și internațional prin informare, prin programe educaționale dedicate profesioniștilor, pacienților și comunității și prin îmbunătățirea legislației în materie.
Pentru mai multe informații, accesați www.hospice.ro.
HOSPICE Casa Sperantei respecta prevederile Regulamentului General pentru Protectia Datelor (GDPR).
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.
Prin transmiterea datelor dvs.personale va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate. Procesam aceste date doar in scopuri de recrutare.
Am dori sa pastram aceste date pana in momentul ocuparii pozitiei vacante. Nu putem estima cu exactitate perioada, dar vom considera perioada ca fiind incheiata atunci cand un candidat accepta propunerea noastra pentru pozitia vacanta. Cand perioada respectiva s-a incheiat, fie iti vom sterge datele, fie te vom informa ca le vom mentine in baza noastra de date pentru pozitii viitoare.
Va asiguram ca nu vom oferi niciodata informatii despre dumneavoastra altor companii care au in vedere programe de marketing.
Fundatia HOSPICE Casa Sperantei este inregistrata ca operator in Registrul National de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal al ANSPDCP cu nr. 16381/09.05.2012 (conform Legii 677/2001)