Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Specialist achizitii / Procurement specialist

MONZA ARES
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ești în căutarea unui nou job?
Departamentul de Achiziții își mărește echipa!
Aruncă un ochi pe tot ce am scris mai jos, nu sta prea mult pe gânduri și aplică!
Te vrem în echipa MONZA ARES!

CRITERII DE SELECȚIE
Aceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților.
Peste doi ani de experiență în Achiziții in domeniul medical;
Absolvent de studii superioare;
Experiență anterioară în achiziții, preferabil în domeniul medical;
Orientare către rezultate și lucru în echipă;
Proactivitate, inițiativă si foarte bune abilități de identificare și soluționare a problemelor;
Abilități dezvoltate de comunicare, persuasiune, negociere și time management;
Bună capacitate de lucru sub presiune;
Cunoștințe de operare PC MS OFFICE;
Cunoștințe de limba engleză;
Permis de conducere - categoria B;
Cunoștințe din domeniul medical;
Atenție concentrată și distributivă;
Memorie vizuală;
Spirit organizatoric;
Capacitatea de a lucra cu oamenii;
Punctualitate;
Fără antecedente penale.

Descrierea jobului

Specialist achiziții
  • Identifica necesarul de aprovizionare prin colaborarea cu toate departamentele.
  • Trimite cereri de ofertă către furnizori.
  • Negociază cu ︁︀​︂︃︃​︉︆​︆︄furnizorii prețurile de achiziție și urmarește încheierea contractelor.
  • Tine cont de condițiile contractuale încheiate între companie și furnizori.
  • Recomandă alegerea produselor și ia masurile necesare pentru ca toate comenzile să fie executate în limita bugetului.
  • Analizează ofertele primite pentru același tip de produs de la furnizori diferiți pentru a alege opțiunea optimă calitate-preț.
  • Trimite comenzi si consum-uri către furnizori.
  • Urmarește livrarea la termen a comenzilor atât interne cât și externe.
  • Colaborează cu departamentul economic în vederea plații facturilor emise de către furnizori.
  • Realizează evaluarea furnizorilor și întocmește o bază de date cu furnizorii agreați conform formularului de înregistrare al managementului calitații.
  • Analizează piața pentru a obține cele mai bune oferte de preț, respectând totodată calitatea produselor.
Responsabilități:
  • Menține si dezvoltă relația cu furnizorii agreați și colaborează cu aceștia în scopul discutării și negocierii condițiilor contractuale, precum și pentru asigurarea respectării condițiilor de achiziție conform contractelor încheiate cu aceștia;
  • Prospectarea pieței de profil și a condițiilor de achiziții/livrare în vederea optimizării continue a stocurilor;
  • Asigurarea pregătirii informațiilor relevante pentru intrarea mărfii in stoc: NIR, fișe tehnice, avize, facturi, etc.;
  • Comunică permanent cu beneficiarii interni pentru a se asigura de respectarea corectitudinii comenzilor livrate și calitatea acestora;
  • Emite comenzi necesare aprovizionării și urmărește întregul flux până la intrarea produselor în stoc în toate locațiile companiei;
  • Întocmirea de situații centralizate de achiziții, analiza și propunerea unor soluții de optimizare a acestora;
  • Gestionarea eficienta a stocurilor;
  • Ține evidența prețurilor furnizorilor agreați și actualizează constant baza de date;
  • Efectuarea lunară și anuala a inventarelor a consumului intern de materiale;
  • Înștiințarea departamentelor solicitante asupra întârzierilor la livrare a diferitelor materiale și luarea masurilor necesare pentru minimizarea întârzierilor;
  • Se asigură că documentele financiare ajung la departamentul de Contabilitate și se dau la plată în termenul agreat cu furnizorii;
  • Colaborează cu celelalte departamente pentru determinarea corecta a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate;
  • Asigură arhivarea fizică și in soft-urile din cadru companiei a comenzilor și corespondenței legate de acestea;
  • Soluționează neconformitățile apărute în procesul de achiziție;

Descrierea companiei

ARES GROUP este o rețea de centre de cardiologie și radiologie intervențională, lider pe piața din România în soluții terapeutice premium, care păstreză integritatea anatomică a pacientului. ARES GROUP operează in București, Cluj Napoca, Tulcea și Constanța și urmărește deschiderea altor centre noi în toată țara. Misiunea ARES în România este să asigure accesul unui număr cât mai mare de pacienți la tratamente inovatoare și soluții terapeutice personalizate . De-a lungul celor peste 10 ani de activitate, la ARES au avut loc 19 premiere medicale naționale și internaționale.

Publicat 19 Iun. 2024 Reactualizat 29 Iun. 2024 Expiră 19 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.