-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Specialist Achiziții / Licitații publice

EL GANADOR SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Dacă ești o persoana proactivă, cu abilități excelente de organizare și dornică să facă parte dintr-o echipa de succes, te invităm să aplici pentru poziția de Specialist Achiziții / Licitații.

Descrierea jobului

Compania El Ganador S.R.L. din Cluj-Napoca angajează Specialist Achiziții / Licitații Publice pentru elaborarea propunerilor tehnice.

Dorim o persoană ︁︀​︂︃︃​︇︃​︁︃︂dornică să se dezvolte pe plan profesional într-o companie cu potențial și în continuă creștere.

Oferim un salariu foarte atractiv, corelat cu experiența și cunoștințele tale și cu posibilități de creștere și avansare rapidă în cadrul companiei.

Cerințe:
-Abilități de comunicare, negociere și relaționare cu clienții și partenerii companiei;
-Studii superioare finalizate în domeniul tehnic, economic sau juridic;
-Experiență în utilizarea SEAP (www.e-licitatie.ro);
-Experiență în pregătirea documentației tehnice de atribuire pentru proceduri de licitație / achiziție publică;
-Reprezintă un avantaj experiența de lucru într-un program de devize;
-Cunoașterea legislației naționale aplicabilă în domeniul achizițiilor / licitațiilor publice;
-Abilități de a interpreta date tehnice, rapoarte financiare, documente legale;
-Experiență profesională relevantă (întocmirea documentațiilor tehnice pentru licitații în domeniul construcțiilor);
-Cunoștințe medii de limba engleză;
-Abilități bune de comunicare verbală și scrisă;
-Experiență de lucru în Word, Excel, email, navigare internet.

Responsabilități:
-Pregătirea și redactarea documentației pentru propunerea tehnică;
-Elaborarea și transmiterea cererilor de ofertă către furnizori/ subcontractori;
-Urmărirea termenului limită pentru primirea ofertelor de la furnizori și contactarea acestora pentru a transmite în timp util ofertele de preț;
-Procesarea și analizarea ofertelor primite în vederea respectării bugetului și a prevederilor documentației tehnice (caiete de sarcini) în conformitate cu specificatiile proiectelor;
-Solicitarea documentelor necesare de la furnizori, subcontractori, asociați și terți susținători pentru calificarea în licitații;
-Cercetarea pieței pentru identificarea furnizorilor/ subcontractorilor cu potențial ridicat în ceea ce privește calitatea, prețul și termenul de livrare/ execuție.
Publicat 7 Nov. 2024 Reactualizat 7 Nov. 2024 Expiră 14 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.