Expert achizitii publice
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- constituie un avantaj experienta in domeniul medical;
- cunostinte privind utilizarea platformei SEAP;
- cunostinte solide privind legislatia achizitiilor publice;
- cunostinte solide privind modul de intocmire si prezentare a unei oferte tehnico-economice, in conformitate cu cerintele Beneficiarului/Autoritatii Contractante;
- limba engleza scris/vorbit;
- cunostinte foarte bune de operare PC (Excel, Word, PowerPoint);
- capacitate foarte buna de comunicare si relationare;
- capacitate de organizare a timpului, atributiilor si locului de munca;
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- orientarea catre clienti si rezultate;
- atentie la detalii;
- responsabilitate, corectitudine si seriozitate.
Descrierea jobului
Activitatea se va desfasura la sediul companiei HOSPITAL TECHNICAL SOLUTIONS situat in mun. București, str. Dudești-Pantelimon nr. 44, sector 3 (in apropierea statiei de metrou Pantelimon), iar programul de lucru este de luni pana vineri, in intervalul orar 08:30 – 17:30 (cuprinde o ora pauza de masa).
Principalele responsabilitati:
- Realizarea ofertelor pe baza informatiilor primite de la managerul diviziei sau conform cerintelor clientilor;
- Acordarea suportului in cadrul departamentului de Vanzari cu privire la intocmirea corecta si completa a ofertelor tehnico-economice si a documentatiilor tehnice pentru echipamentele medicale ce fac parte din portofoliul companiei;
- Elaborarea documentatiei pentru participarea la licitatii, conform caietelor de sarcini primite de la beneficiar (documentatii de calificare, propuneri tehnice, propuneri financiare);
- Asigurarea permanenta a suportului tehnic pentru echipa de vanzari in vederea atingerii obiectivelor comune (dosare licitatii, oferte tehnico-economice, depunere contestatii, intocmire recomandari, solicitarea de la departamentul economic a garantiilor pentru participarea la licitatii);
- Actualizarea periodica a bazei de date specifice departamentului Vanzari cu informatiile primite de la clienti;
- Documentarea permanenta asupra caracteristicilor tehnice si economice ale produselor din portofoliul firmei (atat a celor existente, cat si a celor nou lansate) sau a produselor din portofoliul producatorilor externi;
- Urmarirea etapelor de desfasurare a contractelor specifice diviziei;
- Urmarirea si difuzarea anunturilor de interes catre persoanele interesate (anunturi SEAP);
- Arhivarea ofertelor depuse.
Oferta:
- salariu motivant;
- contract pe perioada nedeterminata;
- asigurare medicala (dupa perioada de proba);
- mediu de lucru atractiv.
Descrierea companiei
Compania HOSPITAL TECHNICAL SOLUTIONS a luat ființă din dorința de a aduce în sistemul sanitar din România produse de calitate, contribuind astfel la îmbunătățirea serviciilor și condițiilor din clinici și spitalele.
Cu ajutorul echipei noastre de oameni calificați și dedicați, cu o experiență de peste 25 de ani, producem în România echipamente medicale la cele mai înalte standarde și oferim cele mai bune soluții integrate pentru A.T.I., Săli de Operație, Saloane și Zone Critice.