Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Specialist Achizitii Grup Kronwell

Kronwell Group
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • experienta de minim 2 an in domeniu;
  • studii superioare cu profil economic – administrative (cursurile de specialitate reprezinta avantaj);
  • bune cunostinte de operare PC (word, excel, programe specifice);
  • bune cunostinte de limba engleza;
  • cunoasterea la nivel profesionist a legislatiei in domeniul financiar;
  • excelente abilitati de comunicare si relationare;
  • excelente abilitati de organizare si planificare;
  • memorie vizuala si atentie la detalii;
  • inalte standarde etice.

Descrierea jobului

Responsabilitatile generale ale pozitiei:
  • identifica, evalueaza si selecteaza potentialii furnizori/clienti;
  • verifica si analizeaza listele de pret de achizitie si ︁︀​︂︃︃​︉︆​︆︄termenele de livrare;
  • negociaza cu furnizorii termenii de livrare a marfurilor (ore&locuri&conditii de livrare etc..) si sesizeaza abaterile de la cele convenite;
  • intocmeste cereri de oferte si urmareste expedierea comenzilor de aprovizionare, pana la receptia finala;
  • lanseaza comenzile pentru diverse achizitii, in functie de solicitarile primite din cadrul Grupului;
  • gestioneaza relatia cu furnizorii de produse din portofoliu;
  • urmareste aleatoriu procesul de receptie marfa si efectueaza procedurile de retur la marfurile care nu corespund standardului de calitate sau care urmeaza sa expire;
  • mentine in permanenta o relatie de colaborare cu departamentul financiar-contabil, pentru rezolvarea si clarificarea oricaror probleme legate de facturi – gestiune;
  • asigura existența unui plan de rezerva si conditii avantajoase de comanda produse similare, in caz de nevoie (ex: dificultati in onorare comanda la funizorul principal);
  • intocmeste diverse rapoarte, conform solicitarilor primite;
  • organizeaza si arhiveaza documentele aferente activitatii desfasurate;
  • colaboreaza cu celelalte departamente ale companiei si reprezinta compania in relatiile cu furnizorii;
  • asigura si intretine un inalt nivel de confidentialitate si desfasoara activitatea in mod profesionist si armonios cu superiorii ierarhici si colegii.

Descrierea companiei

Grupul Kronwell este furnizor national de elita in industria ospitalitatii, certificat de cei peste 20 de ani de experienta. Atentia ne este centrata pe oaspetele acomodat cu performanta, alert si exigent, care integreaza exclusivul in stilul obisnuit de viata. Cautam intotdeauna sa maximizam potentialul si calitatea vietii, sa crestem curajos si sa creem experiente care ne definesc.

Alaturi de Kronwell, toate celelalte branduri ale noastre: Qosmo, Bellman, Belaqva, Kasho, Dash, News, Galleria, Papazaur, Prallini, Upfood, sunt recunoscute pentru inspiratia si motivarea data atat oaspetilor cat si membrilor echipelor, spre un standard frumos de viata.

Publicat 2 Oct. 2024 Reactualizat 2 Oct. 2024 Expiră 1 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.