Candidatul Ideal
Calitati pe care le apreciem:
Persoana organizata, proactiva si dornica sa evolueze intr-un mediu profesional, atenta, cu initiativa, responsabila si cu o atitudine pozitiva.
Cerinte:
Experienta in contabilitate primara
Sa fi lucrat anterior pe un post cu responsabilitati financiar si administrativ
Cunostinte de a lucra cu produsele Microsoft Office, Word/Excel si Google Drive
Capacitate de a te concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
Deschidere catre responsabilitati noi pe masura evolutiei
Cunoasterea Limbii engleze sau a altei limbi straine este un avantaj
Respectarea viziunii, misiunii si valorilor companiei
Persoana organizata, proactiva si dornica sa evolueze intr-un mediu profesional, atenta, cu initiativa, responsabila si cu o atitudine pozitiva.
Cerinte:
Experienta in contabilitate primara
Sa fi lucrat anterior pe un post cu responsabilitati financiar si administrativ
Cunostinte de a lucra cu produsele Microsoft Office, Word/Excel si Google Drive
Capacitate de a te concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
Deschidere catre responsabilitati noi pe masura evolutiei
Cunoasterea Limbii engleze sau a altei limbi straine este un avantaj
Respectarea viziunii, misiunii si valorilor companiei
Descrierea jobului
Responsabilitati:
Te ocupi de evidenta documentelor pentru contabilitatea primara si le predai firmei de contabilitate cu care tii legatura si discuti evetualele
Intocmesti facturile, le trimiti clientilor si urmaresti incasarea acestora
Introduci toate platile in IB (care nu sunt multe) care urmeaza a fi autorizate de seful ierahic superior
Te ocupi de legatura cu bancile si buna desfasurare a relatiei cu acestea
Pregatesti situatii interne solicitate de management
Mentii relatia cu partnerii si asisti la buna desfasurare a intalnirilor programate
Soliciti clientilor documentele de care avem nevoie pentru tranzactii
Arhivezi si pastrezi in ordine toate documente interne, inclusiv contractele cu furnizorii
Asiguri o buna functionare a firmei prin realizarea activitatilor la nivel administrativ
Tii legatura cu toate departamentele si asisti la rezolvarea situatiilor administrative
Gestionezi toata corespondenta cu tertii
Participi la alte activitatile de echipa
Te ocupi de evidenta documentelor pentru contabilitatea primara si le predai firmei de contabilitate cu care tii legatura si discuti evetualele
Intocmesti facturile, le trimiti clientilor si urmaresti incasarea acestora
Introduci toate platile in IB (care nu sunt multe) care urmeaza a fi autorizate de seful ierahic superior
Te ocupi de legatura cu bancile si buna desfasurare a relatiei cu acestea
Pregatesti situatii interne solicitate de management
Mentii relatia cu partnerii si asisti la buna desfasurare a intalnirilor programate
Soliciti clientilor documentele de care avem nevoie pentru tranzactii
Arhivezi si pastrezi in ordine toate documente interne, inclusiv contractele cu furnizorii
Asiguri o buna functionare a firmei prin realizarea activitatilor la nivel administrativ
Tii legatura cu toate departamentele si asisti la rezolvarea situatiilor administrative
Gestionezi toata corespondenta cu tertii
Participi la alte activitatile de echipa
Descrierea companiei
Global Wealth Management oferă soluții de finanțare inovatoare și complete, la nivel național și internațional. Cu o experienta vasta in consultanta financiară, Global Wealth Management a dezvoltat un portofoliu de servicii bazat pe principiul integrării soluțiilor de afaceri.
Punem clienții pe primul loc și vedem oportunități acolo unde alții văd ineficiența pieței!
Joburi similare