Sef compartiment administrativ
Baroul Bucuresti
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Experiență într-un post similar;
- Studii superioare;
- Cunoștințe de operare Microsoft Office Excel și Word, cunoștințe de utilizare e-mail;
- Constituie un avantaj absolvirea cursurilor de formare (ex. în domeniul SSM, PSI);
- Abilități de comunicare, relaţionare și de lucru în echipă;
- Capacitate de gestionare a timpului şi priorităţilor (în condiţii de stres);
- Deținere permis conducere.
Descrierea jobului
- Răspunde de administrarea clădirii, de toate utilitățile și serviciile din cadrul instituției, de planificarea si coordonarea activitatii administrative;
- Adminstrează ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄și răspunde de păstrarea bunurilor mobile și imobile și de inventarul instituției;
- Se asigură că la fiecare loc de muncă, nu există condiţii vătămătoare sau periculoase, care să aducă atingere sănătăţii salariaților;
- Se preocupă permanent de revizii tehnice şi reparaţii la instalaţiile sanitare / electrice și mobilier;
- Propune efectuarea periodică a lucrărilor de reparaţii, igienizare şi modernizare;
- Controlează permanent sursele generatoare de incendii şi asigură dotările necesare pentru a preîntâmpina asemenea evenimente;
- Planifică, organizează și distribuie materialele si accesoriile necesare desfașurării activității personalului de îngrijire și pază din cadrul instituției;
- Se ocupă de aprovizionarea cu materiale necesare pentru întreținere în cadrul instituției.
Vă rugăm să trimiteti CV şi scrisoare de intenție la adresa de e-mail resurseumane@baroul-bucuresti.ro până la data de 27.10.2024.
Descrierea companiei
Asociatia profesionala a avocatilor din Bucuresti.
Publicat
11 Oct. 2024
Reactualizat
18 Oct. 2024
Expiră
10 Nov. 2024
Joburi similare