Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent Administrativ cu Responsabilitati Economice

PRO TOBY SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal


Căutăm o persoană organizată și dinamică pentru a ocupa un rol esențial în cadrul biroului nostru. Dacă ai experiență în domeniul financiar și administrativ, ești atent la detalii și capabil să gestionezi eficient activitățile zilnice, te invităm să aplici!

Descrierea jobului


Îți dorești o carieră în administrație și economie ? Alătură-te echipei noastre! [📢]
[🌟] Pozitie Disponibilă: Asistent Administrativ cu ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀Responsabilități Economice [🌟]
[📍] Locatie: Iași/Tudor Vladimirescu – Clădire de Birouri Centro C3
[🕒] Program: Full-time
[🔍] Descrierea Rolului: Căutăm o persoană organizată și dinamică pentru a ocupa un rol esențial în cadrul biroului nostru. Dacă ai experiență în domeniul financiar și administrativ, ești atent la detalii și capabil să gestionezi eficient activitățile zilnice, te invităm să aplici!
Atribuțiile și responsabilitățile acestui post includ:
- Gestionarea sarcinilor administrative zilnice (corespondenta, arhivare, documente, etc.);
- Monitorizarea, actualizarea și raportarea situațiilor financiare;
- Colaborarea cu departamentele interne pentru gestionarea eficientă a bugetelor și resurselor;
- Suport în realizarea documentației și a proceselor interne;
- Responsabilități de resurse umane, inclusiv recrutare, integrarea noilor angajați/colaboratori și gestionarea documentelor de personal/ contractelor de colaborare
- Necesitatea de a conduce ocazional, conform cerințelor activității
- Abilități de comunicare și lucru în echipă.
[📈] Cerințe:
- Studii superioare în domeniul economic, administrativ sau similar;
- Abilități excelente de organizare, atentie la detalii și comunicare;
- Experiență în domeniul administrativ și financiar (minim 1 an);
- Bune cunoștințe de operare PC și utilizare a programelor Microsoft Office (în special Excel);
- Capacitatea de a lucra independent, cu termene limită și de a gestiona mai multe sarcini simultan;
- Permis de conducere categoria B și disponibilitatea de a efectua deplasări in interes de serviciu.
[💡] Avantaje (Bonus):
Cunoștințele de marketing sunt apreciate și vor constitui un avantaj!
[✨] Beneficii:
- Mediu de lucru profesional și prietenos
- Oportunități de dezvoltare profesională continuă
- Pachet salarial competitiv, in functie de experiență si competente;
- Echipa tânără și dinamică
Îți așteptăm aplicația cu nerăbdare!

Descrierea companiei

PRO TOBY SRL este o firma cu capital 100 % românesc și experiență de aproape 30 de ani în domeniul Supervizării lucrărilor și Ingineriei tuturor utilităților legate de apă și inginerie de mediu: Instalații Potabile de Apă și Rețele de Aprovizionare cu Apă, Instalații de Tratare a Apelor Uzate și Rețele de Ape Uzate (canalizare), Instalații de Management și Transfer al Deșeurilor, Instalații de Irigare. În prezent avem în portofoliu peste 300 de proiecte finalizate și implementate (în România și pe plan internațional - Republica Moldova, Ucraina, Polonia, Ungaria, Germania, Yemen, Spania, Cipru etc.). Lucrăm cu Fonduri Europene de mai bine de 17 ani, inginerie /supravegherea implementării a peste 1,5 miliarde de euro pe apă și canalizare în România, cele mai multe dintre ele pe contracte de tip FIDIC.
Publicat 19 Sept. 2024 Reactualizat 19 Sept. 2024 Expiră 19 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.