SEF CENTRU Dolj, Prahova, Constanța

E.ON Asist Complet
3 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Educația necesară: Studii superioare finalizate cu examen de licență;
  • Experiență în coordonare de personal minim 3 ani;
  • Experienţă în activitățile de prestări servicii;
  • Cunoştințe de legislaţie: cu impact în domeniul de activitate;
  • Cunoștințe limbi străine: engleză—nivel conversație;
  • Cunoștințe IT: deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook).


Altele:

  • Abilităţi deosebite de coordonare, lucru în echipă, comunicare;
  • Abilităţi de prioritizare a sarcinilor cu respectarea termenelor;
  • Capacitate de planificare, control, organizare şi prioritizare a sarcinilor;
  • Abilități de lucru în mod structurat și strategic;
  • Abordare proactivă şi creativă de rezolvare a problemelor;
  • Nivel ridicat de cunoaștere a managementului schimbării;
  • Abilități de lider și relaționare interpersonală;
  • Angajament profesional la nivel ridicat;
  • Permis de conducere auto cat. B;
  • Mobilitate: deplasări, delegaţii.





E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general privind protectia datelor nr. 2016/679 - „GDPR"), în scopul recrutării (stabilirii unei relații de muncă). Transmiterea oricăror date cu caracter personal cu privire la inițierea unei relații de muncă și/sau oricăror scopuri aflate în interesul dvs. reprezintă acordul dumneavoastră pentru prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet.Pentru detalii suplimentare cu privire prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet vă rugăm accesați: https://www.eon.ro/protectia-datelor și https://www.eon.ro/politica-de-utilizare-cookie-uri.

Descrierea jobului

Descrierea jobului

Organizează, planifică și coordonează eficient la nivel de Centru, următoarele activități:

  • Revizii, verificări și livrarea de servicii specializate, ︁︀​︂︃︃​︇︂​︁︃︁eficiente și de calitate în aria de responsabilitate;
  • Verificări tehnice periodice a aparatelor de încălzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos, a cazanelor de apă caldă cu putere P ≤400 kW şi a cazanelor de abur de joasă presiune cu debit Q ≤0,6 t/h şi a arzătoarelor cu combustibil gazos şi/sau lichid (VTP);
  • Mentenanță a aparatelor care intră sub incidența PTA1, în vederea asigurării securității și confortului clienților;
  • Reparații și intervenție la instalațiile electrice de joasă tensiune și echipamentele aferente caracteristice produselor și serviciilor din portofoliul E.ON:
    - instalații termie și centrale termice;
    - instalații de utilizare gaze naturale;
    - instalații aer condiționat;
    - instalații pompe de caldură;
    - stații de încărcare mașini electrice;
    - instalații panouri fotovoltaice;
    - alte proiecte proprii ale companiei sau din Grupul E.ON.
  • Monitorizează și asigură menținerea nivelului de retenție al clienților, se preocupă de creșterea și dezvoltarea portofoliului de clienți, a valorii adăugate la nivel de client, precum și asigurarea satisfacției clienților în privința serviciilor livrate;
  • Coordonează, organizează și monitorizează toate activitățile operaționale și de vânzări desfășurate în cadrul centrului, pe care îl gestionează;
  • Indentifică neconformități , stabilește și aplică măsuri corective, astfel încât să asigure pe toate liniile de activitate, desfășurarea eficientă și de calitate a tuturor sarcinilor de lucru;
  • Distribuie eficent sarcinile primite în zona sa de activitate și gestionează resursele interne și externe (firme colaboratoare) în funcție de prioritate și volume de activitate, în vederea îndeplinirii indicatorilor de performanță stabiliți (execuții prestări servicii, montaje, vânzări, mentenanță preventivă și intervenții);
  • Asigură suport pentru Managerul Regional;
  • Răspunde de încadrarea cheltuielilor în plafonul alocat și realizarea venitului la nivelul bugetat pentru centrul coordonat: urmărește P&L, raportează și acționează în consecință în cazul fluctuațiilor;
  • Realizează analize, rapoarte specifice ariei de activitate necesare monitorizării și analizării stadiului/ gradului de îndeplinire a activităților și obiectivelor, precum și alte rapoarte solicitate;
  • Participă la implementarea proiectelor, la care este desemnat, pentru a oferi suport managerilor de proiect, atât pentru proiectele în derulare, cât și pentru cele noi;
  • Analizează, periodic, indicatorii proprii centrului coordonat, propune și urmărește implementarea acțiunilor corective;
  • Prelucrează, monitorizează și asigură respectarea tuturor procedurilor, instrucțiunilor de lucru și a legislației în vigoare pe toate arile de activitate, inclusiv utilizarea echipamentelor IT și operarea sistemelor informatice de către întreg colectivul de personal, din cadrul centrului.





Ce îţi oferim noi

  • Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului.
  • Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless.
  • Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor. Poți lucra și de acasă, dacă aria în care activezi îți permite acest lucru.
  • Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: Da, ai citit bine. Ai o primă de vacanță! În plus, ai parte de mai multe zile libere decât angajații altor companii. După ce te întorci din concediu, noi îți decontăm o parte din valoarea serviciilor turistice.
  • Punem accent pe dezvoltare: Te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.

Te-am făcut curios? Intră aici pentru a vedea mediul nostru de lucru.

E.ON se angajează să asigure egalitatea de șanse și promovează în mod activ diversitatea, egalitatea și flexibilitatea.

Descrierea companiei

E.ON Asist Complet S.A. este o companie membră a grupului E.ON România, care oferă servicii complete pentru confortul tău și al casei tale. Prioritatea și misiunea noastră este siguranţa clienților și a angajaților, dar și identificarea cât mai rapidă a soluțiilor care să satisfacă nevoile clientului. Astfel oferim cele mai mai bune servicii energetice și de întreținere - revizii și verificări ale instalațiilor interioare de gaz si montare de sisteme de siguranță pe instalația de gaz, verificări tehnice periodice ale centralei termice, dar și montarea de centrale termice și sisteme de aer condiționat.

Astăzi, peste 700 de angajați din Echipa E.ON Asist Complet, sunt constant activi pentru dezvoltarea constanta de soluții energetice și servicii de calitate, pentru o comunitate de peste 1 milion de clienți.

Cu fiecare alegere mică avem grijă de casa noastră mai mare. Astfel noi îți aducem soluții inovatoare de energie, totul din zona ta de confort, prin instalarea de pompe de caldură și panouri fotovoltaice.

Alege un viitor nelimitat de verde.

Publicat 22 Oct. 2024 Reactualizat 22 Oct. 2024 Expiră 21 Nov. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.