Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Sef Birou Tehnic - Kogalniceanu

Strabag SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Compania noastră este în căutarea unui Șef Birou Tehnic experimentat pentru proiecte de construcții civile în Kogălniceanu, Constanța. Dacă ai abilități de coordonare tehnică și experiență solidă în gestionarea proiectelor de construcții, te invităm să aplici pentru această poziție cheie în echipa noastră!
  • Inginer constructor, absolvent de facultate tehnica de constructii (CCIA);
  • Experienta de minim 3 ani, in pozitie similara, in constructii de civile / cladiri;
  • Cunostinte solide de MS Office (Word, Excel), experienta de lucru cu Deviz;
  • Capacitate de analiză şi sinteză, spirit de echipa, abilitatea de a lua decizii, responsabilitate, comunicare excelenta oral si scris, flexibilitate si mobilitate;
  • Cunostiinte bune de limba engleza; limba romana – nativ / avansat;
  • Disponibilitate pentru deplasari; permis de conducere tip B.

Descrierea jobului

  • Responsabil pentru pregătirea și trimiterea rapoartelor zilnice/săptămânale/lunare de progres pe șantier; responsabil pentru pregătirea și actualizarea graficului de lucru;
  • ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂
  • Stabilirea sistemului de control al costurilor proiectului și raportarea acestora;
  • Verificarea, confirmarea și aprobarea IPC-urilor lunare ale subcontractorilor; pregătirea IPC-urilor lunare pentru beneficiar și coordonarea cu departamentele de topografie și QC pentru documentația necesară;
  • Pregătirea și trimiterea rapoartelor de control al costurilor proiectului; responsabil pentru pregătirea licitațiilor pentru lucrările care vor fi subcontractate; oferirea documentației de suport pentru eventuale revendicări către beneficiar;
  • Oferirea documentației de suport pentru departamentul comercial.
  • Intocmirea situatiilor de lucrari catre beneficiari, inclusiv colectarea documentelor suport;
  • Intocmirea certificatelor de plati pentru subantreprenori, furnizori, prestatori;
  • Gestionarea documentatiei de proiectare si a desenelor si sprijinirea activitatilor de achizitii pentru constructii;
  • Intocmirea necesarului de materiale conform activitatilor curente;
  • Colaborarea cu departamentul comercial pentru inchideri lunare, bugete, delimitari etc.;
  • Colaborarea cu departamentul intern de controlling pentru stabilirea stadiului proiectelor;
  • Masuratori si calcule ale cantitatilor de lucrari;
  • Pregătirea detaliata a documentelor de justificare a lucrarilor executate;
  • Elaborarea de rapoarte saptamanale de progres al lucrarilor;
  • Realizarea graficelor de plati, cash flow-uri.

Descrierea companiei

STRABAG

Progresul începe cu noi.

Aproape 83.000 de oameni lucrează în STRABAG, în peste 12.000 de santiere din întreaga lume, pentru progres. Proiectele noastre sunt unice și cu o individualitate puternică, la fel ca fiecare dintre noi. De la construcții și inginerie structurală, construcții de drumuri și inginerie civilă, construcții de poduri și săpături de tuneluri, dezvoltare de proiecte, producție de materiale de construcții sau managementul clădirilor - gândim în perspectivă și ne propunem să devenim cel mai inovator și durabil grup de tehnologie în construcții din Europa. Oportunități egale de șanse, diversitatea și incluziunea sunt părți integrale a ceea ce suntem și este modul nostru de operare. Lucrăm împreună ca parteneri pentru a finaliza proiecte cu succes și pentru a crește odată cu noile provocări. Împreună realizăm lucruri mari.

Construiește-ți viitorul alături de noi!

Aplică acum pentru a deveni parte din echipa noastră.

Publicat 3 Sept. 2024 Reactualizat 3 Sept. 2024 Expiră 3 Oct. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.