Secretariat-Administrativ
Fly Insurance Broker
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Bune abilitati organizatorice si de gestionare a timpului
Ablilitati dе comunicare eficienta, oral si in scris
Atentie la detalii, analitic, meticulos, spirit dе observatie
Abilitatea dе a munci in echipa
Prioritizarea activitatilor si gestionarea eficienta a timpului
Capacitatea dе a respecta termene limita
Capacitatea dе a fi proactiv, flexibil, open-minded
Bune cunostinte privind utilizarea MS Office
Cunoasterea limbii engleze la nivel intermediar
Ablilitati dе comunicare eficienta, oral si in scris
Atentie la detalii, analitic, meticulos, spirit dе observatie
Abilitatea dе a munci in echipa
Prioritizarea activitatilor si gestionarea eficienta a timpului
Capacitatea dе a respecta termene limita
Capacitatea dе a fi proactiv, flexibil, open-minded
Bune cunostinte privind utilizarea MS Office
Cunoasterea limbii engleze la nivel intermediar
Descrierea jobului
Sa fie primul punct de contact al firmei fata de clientii, partenerii si furnizorii externi, sa furnizeze suport secretarial echipei ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂de management si sa indeplineasca responsabilitati de natura administrative.
Benеficii:
- Contract individual de munca cu salаriu fix motivant
- Bonuri de ︂masa
- Prime de sarbatori
- Abonament medical
- Training-uri de dezvoltare profesionala si personala, team-buildinguri
- Program Luni - Vineri 9.00 - 17.30
- Munca de birou, fara deplasari
Responsabilitati specifice:
- Preluare / redirectionarea mesajelor si telefoanelor, si a corespondentei
- Relatia cu curierii si pregatirea corespondentei pentru expediere/ primire
- Mentinerea evidentei in Registrul de Intrari-Iesiri
- Arhivarea documentelor companiei
- Organizarea activitatilor de protocol si intalnirilor de afaceri la sediul companiei
- Relatia cu furnizorii companiei, utilitati, diverse servicii si aprovizionarea protocopului, a materialor de papaterie, consumabile, si alte enecesare firmei
- Evidenta autoturismelor companiei si a folosirii acestora
- Acordarea de suport echipei, in special managementului pentru tipariri, copieri, scanari, indosarieri
Benеficii:
- Contract individual de munca cu salаriu fix motivant
- Bonuri de ︂masa
- Prime de sarbatori
- Abonament medical
- Training-uri de dezvoltare profesionala si personala, team-buildinguri
- Program Luni - Vineri 9.00 - 17.30
- Munca de birou, fara deplasari
Responsabilitati specifice:
- Preluare / redirectionarea mesajelor si telefoanelor, si a corespondentei
- Relatia cu curierii si pregatirea corespondentei pentru expediere/ primire
- Mentinerea evidentei in Registrul de Intrari-Iesiri
- Arhivarea documentelor companiei
- Organizarea activitatilor de protocol si intalnirilor de afaceri la sediul companiei
- Relatia cu furnizorii companiei, utilitati, diverse servicii si aprovizionarea protocopului, a materialor de papaterie, consumabile, si alte enecesare firmei
- Evidenta autoturismelor companiei si a folosirii acestora
- Acordarea de suport echipei, in special managementului pentru tipariri, copieri, scanari, indosarieri
Descrierea companiei
O companie românească de brokeraj în asigurări cu vastă experiență în consultanța de asigurări și managementul riscurilor financiare pentru mari proiecte de achiziții publice.
Serviciile de asigurare, oferite conform analizei riscurilor si adaptată nevoilor clienților, sunt plasate în piața de asigurări, locală și internațională, prin companiile de asigurări partenere, aliniind interesele clienților pentru produse de asigurare adecvate cu cele mai bune capacități și posibilități de subscriere ale asiguratorilor.
Prin serviciile noastre, clienții asigurați pot beneficia de cele mai bune condiții contractuale pentru o eficiență operațională superioară, în condiții de totală transparență și încredere.
Pentru a susține in continuare aceste deziderate a sosit momentul să ne mărim echipa.
Serviciile de asigurare, oferite conform analizei riscurilor si adaptată nevoilor clienților, sunt plasate în piața de asigurări, locală și internațională, prin companiile de asigurări partenere, aliniind interesele clienților pentru produse de asigurare adecvate cu cele mai bune capacități și posibilități de subscriere ale asiguratorilor.
Prin serviciile noastre, clienții asigurați pot beneficia de cele mai bune condiții contractuale pentru o eficiență operațională superioară, în condiții de totală transparență și încredere.
Pentru a susține in continuare aceste deziderate a sosit momentul să ne mărim echipa.
Publicat
11 Oct. 2024
Reactualizat
11 Oct. 2024
Expiră
10 Nov. 2024
Joburi similare
-
-
- 30 Oct. 2024
Secretar(a) / Asistent Manager
CGA HOME CONSULTING SRL
București, Ilfov, Voluntari2500 - 3000 RON net / lună