Secretara
COMPEXIT GRUP - Compexit Trading
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerinte:
• Studii medii (diploma de bacalaureat)/ superioare
• Operare calculator (word, excel, power point etc).
• Abilitati de comunicare ︋︀︂︇︎︃︍︅︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎la nivel avansat (verbal, scris)
• Cunostinte de limba engleza
• Abilitati de relationare cu clienti
• Studii medii (diploma de bacalaureat)/ superioare
• Operare calculator (word, excel, power point etc).
• Abilitati de comunicare ︋︀︂︇︎︃︍︅︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎la nivel avansat (verbal, scris)
• Cunostinte de limba engleza
• Abilitati de relationare cu clienti
Descrierea jobului
Responsabilitati:
• Primeste si distribuie apelurile telefonice, preia si transmite mesaje pentru colegii din toate departamentele companiei;
• Stabileste la ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄︁︀︂︃︃︇︂︁︃︁cerere legaturi telefonice cu exteriorul;
• Redacteaza, tine evidenta si preia corespondenta (intrari, iesiri) si o transmite destinatarilor;
• Inregistreaza actele de intrare/iesire din firma;
• Pregateste dosarele primite de la departamentele firmei pentru a fi trimise prin curierate rapide;
• Asigura accesul vizitatorilor, clientilor, colaboratorilor la conducerea socieatii;
• Completeaza formularele de delegatie si tine evidenta acestora;
• Intocmeste lista pentru aprovizionare cu consumabile necesare departamentului administrativ;
• Pregateste protocolul (apa, cafea) pentru clienti, colaboratori, vizitatori ai firmei;
Beneficii:
• Loc de munca intr-un mediu tanar si profesionist
• Formare/ invatare la locul de munca
• Conditii de lucru la nivel profesionist
• Servicii medicale
• Premii de sarbatori
• Evenimente interne
• Primeste si distribuie apelurile telefonice, preia si transmite mesaje pentru colegii din toate departamentele companiei;
• Stabileste la ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄︁︀︂︃︃︇︂︁︃︁cerere legaturi telefonice cu exteriorul;
• Redacteaza, tine evidenta si preia corespondenta (intrari, iesiri) si o transmite destinatarilor;
• Inregistreaza actele de intrare/iesire din firma;
• Pregateste dosarele primite de la departamentele firmei pentru a fi trimise prin curierate rapide;
• Asigura accesul vizitatorilor, clientilor, colaboratorilor la conducerea socieatii;
• Completeaza formularele de delegatie si tine evidenta acestora;
• Intocmeste lista pentru aprovizionare cu consumabile necesare departamentului administrativ;
• Pregateste protocolul (apa, cafea) pentru clienti, colaboratori, vizitatori ai firmei;
Beneficii:
• Loc de munca intr-un mediu tanar si profesionist
• Formare/ invatare la locul de munca
• Conditii de lucru la nivel profesionist
• Servicii medicale
• Premii de sarbatori
• Evenimente interne
Descrierea companiei
Compexit Trading este Dealer Autorizat Skoda oferind produse si servicii auto complete, leader pe piata clujeana.
Activitatea firmei este una complexa si cuprinde comercializare automobile, comercializare piese de schimb, servisare auto, mentenanta, buy-back si vanzari auto second hand.
Activitatea firmei este una complexa si cuprinde comercializare automobile, comercializare piese de schimb, servisare auto, mentenanta, buy-back si vanzari auto second hand.
Publicat
30 Sept. 2024
Reactualizat
30 Sept. 2024
Expiră
30 Oct. 2024
Joburi similare