Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Secretara-cu atributii administrative generale

SC. Thermopan SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cautam o persoana cu abilitati de comunicare bune, dornica sa invete, care sa se alature unei echipe dinamice, ︃︈️︂︍︌︌︌​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎fiind implicat in activitati administrative, organizatorice, secretariat, front si back office, facturare, putina contabilitate primara.

Te invitam sa-ti aplici candidatura daca te incadrezi in cerintele de mai jos:
-esti o persoana tanara la inceput de drum dar esti entuziasta si dinamica
- limbi straine: nu conteaza dar ar fi un plus maghiara si/sau engleza
- atitudine pozitiva
- fire responsabila, organizata, punctuala si comunicativa
- studii superioare finalizate,preferabil litere,economic, management, contabilitate etc
- experienta minima intr-o pozitie similara pe office, administrativ, front office este un plus
- cunostiinte operare PC ( pachetul Microsoft Office: Word, Excel, Power Point)
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
-fire vesela, puternica si hotarata
-nu conteaza neaparat experienta cat dorinta de invatatre si determinarea in a duce la bun sfarsit taskurile zilnice, precum si initiativa si interesul de a invata si acumula experienta in departamentele firmei. Este un job ideal pentru cineva care doreste sa acumuleze experienta si cunostinte diverse.

Descrierea jobului

-preluare apeluri telefonice generale, expedierea corespondentei, trimitere emailuri oficiale, munca de indosariere/secretariat
-activitati administrative generale
- administrarea / gestionarea tuturor ︁︀​︂︃︃​︁︂︇​︁︂︈stocurilor de ︁︀​︂︃︃​︈︃​︁︃︀consumabile specifice activitatii curente a biroului: apa, cafea, ceai, papetarie, produse de curatenie, servetele, saci menajeri, tacamuri de unica folosinta, etc
- urmareste ca echipamente de birotica (imprimante, calculatoare, telefoane si celelalte echipamente specifice activitatii de birou) sa functioneze permanent in acest sens sa tina legatura cu furnizorii de servicii / departamentul service pentru identificarea solutiilor de backup si remedierea eventualelor defectiuni tehnice.
- administreaza si actualizeaza informatiile generale despre angajati (date de nastere, concedii, etc) dar si informatii despre furnizori, clienti si in general despre partenerii companiei
- urmareste depozitarea si arhivarea documentelor aferente activitatii biroului, cum ar fi contractele cu furnizorii sau clientii firmei
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei (ex: intocmire de rapoarte, activitati de data entry, programari delegatii, etc.)
- elaborarea si redactarea de documente si situatii solicitate de superiorul ierarhic si echipa de management
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor
-suport pentru departamentul de facturare/contabilitate
- participarea activa la orice situatie de natura organizatorica
-suport si asistenta in activitate pentru administratorul firmei
Oferim:
Salar atractiv negociabil in functie de capacitatile si pregatirea persoanei
Bonuri de masa de 35 Ron/zi
Decontare transport
Asigurare medicala privata
Posibilitate de promovare

.

Descrierea companiei

Descrierea companiei

Compania noastra a fost înființată în 1996, aflându-se în continuă creștere și evoluție. Focusarea noastră principală este producția de plasă din fibră de sticlă și o serie de profile din aluminiu, oțel și PVC. Clienții noștri principali sunt distribuitorii, depozitele și magazinele de retail din toată țara.

Publicat 25 Iun. 2024 Reactualizat 25 Iun. 2024 Expiră 25 Iul. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.