Secretara / Asistent Manager
Euxin Marine Design
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Absolvent de studii superioare, cunostinte avansate de limba engleza.
- Cunostinte solide de contabilitate primara si legislatia muncii.
- Abilitati si experienta organizatorica;
- Capacitate de planificare, prioritizare si de luare a deciziilor;
- Atentie distributiva;
- Cunoasterea suitei software Microsoft Office;
- Utilizator Smartbill si Revisal.
- Experienta minima de 3 ani pe un post similar.
- Vorbitor fluent de limba engleza.
- Abilitati excelente de scriere si citire.
- Persoana organizata si atenta la detalii.
- Proactivitate si initiativa in rezolvarea problemelor.
- Flexibilitate si capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan.
- Cunostinte solide de contabilitate primara si legislatia muncii.
- Abilitati si experienta organizatorica;
- Capacitate de planificare, prioritizare si de luare a deciziilor;
- Atentie distributiva;
- Cunoasterea suitei software Microsoft Office;
- Utilizator Smartbill si Revisal.
- Experienta minima de 3 ani pe un post similar.
- Vorbitor fluent de limba engleza.
- Abilitati excelente de scriere si citire.
- Persoana organizata si atenta la detalii.
- Proactivitate si initiativa in rezolvarea problemelor.
- Flexibilitate si capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan.
Descrierea jobului
-Suport pentru managerii superiori in coordonarea si planificarea activitatilor zilnice;
-Intocmirea si verificarea facturilor emise;
-Intocmirea lunara a rapoartelor privind ︃︁︄︇︈︉︅︀incasarile si cheltuielile societatii;
-Gestioneaza resursele umane din subordine, resursele materiale si financiare;
-Supravegherea locatiei din punctul de vedere al aspectului, facilitatilor, curateniei si igienei;
-Pontarea, calcularea orelor si realizarea programului personalului;
-Mentinerea unor relatii bune de munca intre colegii din toate departamentele unitatii;
-Primeste, inregistreaza, scaneaza documentele contabile si le distribuie conform procedurilor interne;
-Realizeaza facturile de vânzare catre parteneri;
-Participa la efectuarea perioadica a inventarelor in locatii si realizeaza introducerea acestora in programul de gestiune impreuna cu persoana care se ocupa de achizitii;
-Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt si mediu ale firmei, in limitele respectarii temeiului legal;
-Pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces;
-Administrarea si arhivarea documentelor importante;
-Raspunde de integritatea si de pastrarea confidentialitatii documentelor pe care le gestioneaza;
-Mentinerea unei atmosfere de lucru organizate si productive;
-Asigurarea unei comunicari eficiente intre management si restul echipei;
-Mentine relatia cu anumite institutii, organisme de autorizare/certificare, furnizori de servicii (SSM, medicina muncii, asigurari, emitere bonuri valorice, etc.)
-Gestioneaza apeluri telefonice, e-mailuri, documente la solicitarea Directorului General;
-Preia, transmite, directioneaza si indosariaza, dupa caz, documente din ︁partea diferitelor entitati (parteneri, clienti, angajati) si redacteaza corespondenta oficiala catre acestia;
-Raspunde de organizarea si efectuarea activitatilor de protocol;
-Raspunde de identificarea si rezolvarea problemelor administrative;
-Realizeaza necesarul de consumabile (rechizite, produse de intretinere curatenie si protocol) si se asigura de achizitionarea si distribuirea acestora;
-Efectueaza si gestioneaza rezervarile de cazare si transport pe durata delegatiilor interne si externe, la solicitarea managerilor de departament, pentru toti angajatii companiei;
-Gestionarea corespondentei si a tuturor activitatilor administrative;
- Mediu de lucru dinamic si prietenos;
- Program de lucru fix, cu echilibru intre viata personala si profesionala;
- Tichete de masa;
- Stabilitatea locului de munca;
- Pachet salarial atractiv;
- Prime de sarbatori legale;
-Intocmirea si verificarea facturilor emise;
-Intocmirea lunara a rapoartelor privind ︃︁︄︇︈︉︅︀incasarile si cheltuielile societatii;
-Gestioneaza resursele umane din subordine, resursele materiale si financiare;
-Supravegherea locatiei din punctul de vedere al aspectului, facilitatilor, curateniei si igienei;
-Pontarea, calcularea orelor si realizarea programului personalului;
-Mentinerea unor relatii bune de munca intre colegii din toate departamentele unitatii;
-Primeste, inregistreaza, scaneaza documentele contabile si le distribuie conform procedurilor interne;
-Realizeaza facturile de vânzare catre parteneri;
-Participa la efectuarea perioadica a inventarelor in locatii si realizeaza introducerea acestora in programul de gestiune impreuna cu persoana care se ocupa de achizitii;
-Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt si mediu ale firmei, in limitele respectarii temeiului legal;
-Pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces;
-Administrarea si arhivarea documentelor importante;
-Raspunde de integritatea si de pastrarea confidentialitatii documentelor pe care le gestioneaza;
-Mentinerea unei atmosfere de lucru organizate si productive;
-Asigurarea unei comunicari eficiente intre management si restul echipei;
-Mentine relatia cu anumite institutii, organisme de autorizare/certificare, furnizori de servicii (SSM, medicina muncii, asigurari, emitere bonuri valorice, etc.)
-Gestioneaza apeluri telefonice, e-mailuri, documente la solicitarea Directorului General;
-Preia, transmite, directioneaza si indosariaza, dupa caz, documente din ︁partea diferitelor entitati (parteneri, clienti, angajati) si redacteaza corespondenta oficiala catre acestia;
-Raspunde de organizarea si efectuarea activitatilor de protocol;
-Raspunde de identificarea si rezolvarea problemelor administrative;
-Realizeaza necesarul de consumabile (rechizite, produse de intretinere curatenie si protocol) si se asigura de achizitionarea si distribuirea acestora;
-Efectueaza si gestioneaza rezervarile de cazare si transport pe durata delegatiilor interne si externe, la solicitarea managerilor de departament, pentru toti angajatii companiei;
-Gestionarea corespondentei si a tuturor activitatilor administrative;
- Mediu de lucru dinamic si prietenos;
- Program de lucru fix, cu echilibru intre viata personala si profesionala;
- Tichete de masa;
- Stabilitatea locului de munca;
- Pachet salarial atractiv;
- Prime de sarbatori legale;
Descrierea companiei
Companie specializata in Proiectare Navala
Publicat
2 Nov. 2024
Reactualizat
21 Nov. 2024
Expiră
2 Dec. 2024
Joburi similare