-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Secretara - Asistent Manager - Mihai Bravu, jud. Giurgiu

STRABAG SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ești o persoană organizată, atentă la detalii și cu excelente abilități de comunicare? Căutăm o Secretară - Assistant Manager pentru ︄︎︀︁︃︁︆︂︂︆︄︄︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎biroul nostru din Mihai Bravu, jud. Giurgiu.
  • Absolvent studii superioare
  • Experienta anterioara in proiecte de constructii constituie avantaj
  • Cunostinte operare calculator, baze de date, MS Office
  • Cunostinte de limba engleza – minim nivel mediu
  • Capacitate foarte buna de comunicare si relationare
  • Organizare personala, gandire analitica, capacitate de a lucra sub presiune cu sarcini multiple si termene limita stranse
  • Permis conducere categoria B prezinta avantaj
  • Atenție în redactarea documentelor și în gestiunea datelor
  • Mod de lucru responsabil și dedicat
  • Bun management al timpului

Descrierea jobului

  • Intocmirea corespondentei aferente proiectului la indicatiile Managerului de proiect, precum si inregistrarea si arhivarea acesteia in aplicatiile interne ale ︁︀​︂︃︃​︉︆​︆︄︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂concernului
  • Redactarea scrisorilor si/sau raspunsurilor la scrisori, la indicatia Managerul de Proiect
  • Indosarierea, arhivarea, mentinerea si pastrarea in conditii optime a tuturor documentelor in legatura cu proiectul, precum si distribuirea acesteia catre cei interesati
  • Participarea la elaborarea rapoartelor, situatiilor de lucrari, pregatirea documentele pentru intalnirile periodice sub stricta indrumare a Managerului de proiect
  • Asigurarea comunicarii și organizarii interne in cadrul echipei de management
  • Colectarea tuturor documentelor fiscale din santier si transmiterea acestora catre responsabilul comercial de proiect si/sau serviciul central
  • Colectarea tuturor documentelor privind deconturile de personal ale angajatilor proiectului si transmiterea acestora catre responsabilul de resurse umane si/sau serviciul central
  • Participarea la ședintele de lucru și redactarea minutei intalnirilor
  • Acorda suport echipelor de executie in realizarea graficelor de lucru si a pontajelor
  • Asigurarea protocolului (inclusiv rezervari) si a consumabilelor (papetarie, apa, cafea, etc.) la locatia proiectului, obtinerea aprobarilor si emiterea comenzilor necesare pentru acestea.

Descrierea companiei

STRABAG

Progresul începe cu noi.

Aproape 83.000 de oameni lucrează în STRABAG, în peste 12.000 de santiere din întreaga lume, pentru progres. Proiectele noastre sunt unice și cu o individualitate puternică, la fel ca fiecare dintre noi. De la construcții și inginerie structurală, construcții de drumuri și inginerie civilă, construcții de poduri și săpături de tuneluri, dezvoltare de proiecte, producție de materiale de construcții sau managementul clădirilor - gândim în perspectivă și ne propunem să devenim cel mai inovator și durabil grup de tehnologie în construcții din Europa. Oportunități egale de șanse, diversitatea și incluziunea sunt părți integrale a ceea ce suntem și este modul nostru de operare. Lucrăm împreună ca parteneri pentru a finaliza proiecte cu succes și pentru a crește odată cu noile provocări. Împreună realizăm lucruri mari.

Construiește-ți viitorul alături de noi!

Aplică acum pentru a deveni parte din echipa noastră.

Publicat 4 Nov. 2024 Reactualizat 4 Nov. 2024 Expiră 4 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.