Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Secretar /operator calculator

Birou Individual Notarial Bucur Andreea
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

– studii superioare ȋn domeniul juridic și cunoştinţe juridice temeinice;
– cunoştinţe solide de operare PC (Windows, Word, Excel)
– ︀capacitate de a reacţiona rapid şi de a lua decizii corecte în momente importante în limita atribuțiilor din fișa postului, asumându-şi responsabilităţi;
– spirit inovativ, abilităţi de comunicator şi de jucător în echipă;
– flexibilitate, eficienţă şi responsabilitate;
– utilizează cu ușurință construcții gramaticale complexe;
– persoană organizată, dornică să înveţe lucruri noi și proactivă;
– spirit organizatoric;
– punctualitate, conștiinciozitate, seriozitate, atenţie la detalii şi la respectarea termenelor;
- disponibilitate la program prelungit și rezistență la stres;
– permis de conducere categoria B și disponibilitate la deplasări.
- cunoașterea unei limbi străine nivel avansat scris-vorbit constituie un avantaj important.

Descrierea jobului

Tip contract: Normă ȋntreagă
Pachetul salarial, bonusurile şi beneficiile se discută la interviu.
Candidații interesați sunt rugați să trimită un ︁︀​︂︃︃​︉︉​︁︂︈CV insotit de scrisoare de intentie la adresa de e-mail: bucur_andreea_not@yahoo.com (vor fi contactați doar candidații selectați pentru interviu).
Anunțul este valabil pentru municipiul Timișoara.

RSPONSABILITĂŢI
- tehnoredactarea actelor și lucrărilor notariale;
- întocmirea evidențelor notariale prin completarea registrelor specifice;
- operarea în registrele naționale notariale;
- întocmirea și păstrarea arhivei;
- întocmirea și transmiterea documentelor specifice relației cu Biroul de Carte Funciara;
- interacțiunea cu clienții biroului și acordarea de informații necesare acestora;
- operare casa de marcat;
– menţinerea relaţiilor de natură administrativă cu instituţiile publice, Registrul Comerţului, autorităţile cu atribuţii jurisdicţionale, societăți bancare, avocați, notari publici şi executori judecătoreşti, traducători, organe ale administraţiei publice, precum şi ale altor persoane juridice, inclusiv.
– depunere şi ridicare documente la/de la diverse instituţii;
– efectuarea diverselor operaţiuni la Administraţiile Financiare, Primării etc.
– orice alte deplasări impuse de natura activităţii desfăşurate în cadrul biroului notarial.
– activităţi de natură juridică şi administrativă specifică biroului (ţinerea evidenţei documentelor interne, completarea statisticilor și fișelor specifice etc)
– studierea temeinică a dosarelor încredinţate;
- discreție și păstrarea secretului profesional;
- redactare acte notariale
Publicat 28 Aug. 2024 Reactualizat 18 Sept. 2024 Expiră 27 Sept. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.