Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

SAP & Business Application Manager

STOCKDAY SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

CERINTE
  • Studii universitare, de preferat tehnice
  • Minim 4 ani intr-o pozitie similara.
  • Foarte bune abilitati de a oferi feedback clar și constructiv.
  • Foarte bune abilitati de a construi relații pozitive și constructive atât cu colegii direcți cât și cu stakeholders din business.
  • Confort în gestionarea ambiguității și incertitudinii.
  • Foarte bune abilitati de organizare si delegare
  • Foarte bune abilitati de comunicare si relationare.

Experienta tehnica si profesionala necesara
  • Peste 4 ani de cunoștințe funcționale în sisteme SAP R/3 sau S/4 HANA cu module FI, SD și MM
  • Peste 3 ani de experiență în planificarea, analizarea, proiectarea, testarea și documentarea proceselor de business în cadrul sistemelor SAP ERP
  • Peste 2 ani de experiență în managementul proiectelor
  • Experiență dovedită în conturarea și/sau sprijinirea strategiei și viziunii unei echipe pe baza nevoilor IT și de business
  • Cunostinte bune de Ms Office, in special excel.

Expertiza tehnica si profesionala de preferat (nice to have)
  • Experiență în dezvoltarea de aplicații low-code în cadrul Microsoft Power.
  • Platform, sau experiență similară de dezvoltare a aplicațiilor.
  • Cunoștințe de bază despre componentele infrastructurii IT (sisteme de operare, rețele, baze de date, etc).
  • Competențe intermediare în programarea Excel VBA.

Doar persoanele selectate vor fi contactate.

Descrierea jobului

SCOP
Coordonator, manager de echipă și SME pentru echipele care gestionează sistemul ERP și landscape-ul aplicațiilor de business. Stabilește strategia ︁︀​︂︃︃​︁︂︇​︁︂︈și viziunea pentru domeniile IT și supraveghează o echipă de specialiști în tehnologie care gestionează sistemele și aplicațiile interne ale organizației..

RESPONSABILITATI
  • Definirea și implementarea strategiei și viziunii pentru sistemul ERP și landscape-ul de aplicații de business.
  • Colaborarea cu echipele de business și IT pentru a se alinia la strategia și viziunea mai largă a companiei.
  • Planificarea bugetelor și gestionarea operațiunilor și investițiilor în limitele unor cheltuieli gestionate eficient
  • Asigurarea funcționării corecte a sistemelor ERP și a aplicațiilor de business și contribuirea la buna funcționare a business-ului.
  • Oferirea de feedbac la timp membrilor echipei privind performanța, atitudinea și abordarea lor profesională.
  • Gestionarea bugetării proiectelor și asistarea membrilor echipei în gestionarea riscurilor și planificării proiectelor.
  • Asignarea responsabilităților și monitorizarea operațiunilor și progresului proiectelor, asigurându-se ca etapele și obiectivele proiectului și echipei sunt atinse.
  • Coordonarea și prioritizarea muncii bazate pe proiecte și incidente pentru furnizorii de servicii externi, aliniindu-se cu membrii echipei
  • Gestioneaza în mod proactiv schimbările în domeniul de aplicare al proiectului, identifica potențiale problemele și defineste planuri de urgență și limiteaza impactul.
  • Conducerea implementării de procese complexe de business, care sa fie aliniate cu confirguratia ERP curentă sau în schimbare.
  • Backup pentru membrii echipei.

Descrierea companiei

Platforma e-commerce B2B Stockday se adresează clienților din HoReCa și din retailul tradițional și, în prezent, asigură distribuția tuturor produselor din portofoliile HEINEKEN România și Coca-Cola HBC România in Bucuresti si alte 17 județe.

Dezvoltată în 2017 de către HEINEKEN România, platforma Stockday reprezintă un nou tip de strategie de rută către piață, online, care răspunde tendinței ascendente de digitalizare. Prin intermediul platformei, clienții au access direct la produsele din portofolile celor 2 producători, cât și la campaniile și promoțiile acestora. Platforma este un instrument disponibil 24/7, care are drept beneficiu principal eficientizarea proceselor end-to-end derulate de client: efectuarea comenzilor, vizualizarea stocurilor disponibile, implementarea campaniilor și a promoțiilor, efectuarea de plăți, vizualizarea statusului comenzilor.

Publicat 17 Oct. 2024 Reactualizat 17 Oct. 2024 Expiră 16 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.