Candidatul Ideal
- Experiență anterioară de minim 1 an în retail sau FMCG, vânzări sau în roluri similare (nu este obligatorie, dar reprezintă un avantaj).
- Fluent în limba engleză.
- Motivație spre atingerea și depășirea obiectivelor.
- Abilități excelente de comunicare și relaționare - explicarea clara a produselor, dar și gestionarea eficienta a obiecțiilor, oferirea unor răspunsuri la întrebări complexe.
- Atitudine proactivă, adaptabilitate și orientare către client.
- Orientare spre oferirea unei experiențe premium clienților, cu accent pe calitatea și satisfacerea consumatorilor.
- Flexibilitate, proactivitate și capacitate de adaptare la un mediu dinamic.
- Dorința de a face parte dintr-o echipă energică.
Descrierea jobului
- Întâmpinarea tuturor clienților și oferirea unei experiențe plăcute în magazin;
- Înțelegerea nevoilor și așteptărilor clienților;
- Dezvoltarea și aplicarea de strategii eficiente de vânzare;
- Ghidarea clienților prin toate etapele experienței de cumpărare;
- Oferirea de asistență completă, inclusiv gestionarea plăților;
- Gestionarea serviciilor post-vânzare și suportul clienților;
- Aprovizionarea rafturilor și menținerea curățeniei în magazin.
📋 RESPONSABILITĂȚILE ROLULUI
Implementarea unei strategii bazate pe experiența clienților
Întâmpină clienții imediat ce intră în magazin, chiar și atunci când este deja ocupat cu un alt client, respectând procedurile privind salutul adecvat al clienților.
Se asigură că toți clienții din magazin primesc atenția necesară și rămâne mereu disponibil.
Adoptă o abordare centrată pe client, cunoscând clienții care au mai vizitat magazinul și înțelegându-le preferințele.
Înțelegerea nevoilor clienților și implementarea unei strategii de vânzare bazată pe experiența acestora
- Aplică codul de bune practici PMI NCA (produse non-combustibile autorizate), precum și cerințele globale și locale de reglementare.
- Se asigură că toți clienții sunt întâmpinați și primiți corespunzător la intrarea în magazin.
- Pune întrebări relevante și ascultă activ pentru a identifica nevoile și preferințele clienților, folosind aceste informații, precum și detalii despre istoricul lor de utilizare a produselor, comportamentele și motivele vizitei.
- Abordează clienții într-un mod prietenos, cald și personalizat, conducând interacțiunile și conversațiile într-un mod natural și captivant, pentru a încuraja dialogul.
- Urmând procedurile interne, ghidează clienții printr-o sesiune de testare (acolo unde este cazul) a produselor și serviciilor IQOS, utilizând abordări vizuale și verbale, dar permițându-le și să descopere produsele, accesoriile și consumabilele potrivite.
- Adaptează prezentarea și discursul în funcție de nevoile și comportamentul clienților.
- Gestionează întrebările și obiecțiile clienților în mod eficient, ajustându-și abordarea pentru a oferi soluții adecvate de produse sau servicii (ex: dispozitive de testare, programul de trade-in etc.).
- Explică serviciile IQOS și beneficiile programelor de loialitate, identificând soluțiile care răspund cel mai bine nevoilor clienților.
- Gestionează procesul de achiziție și tranzacțiile financiare ca parte a serviciului post-vânzare.
- Cu acordul clientului, îl înregistrează în baza de date digitală
- Ține legătura cu clienții în mod regulat, construind și menținând relații cu clienții care revin în magazin.
- Utilizează sistemele de clienteling (acolo unde sunt disponibile) pentru a personaliza interacțiunile și a îmbunătăți experiența clienților.
- Dacă un client revine în magazin nemulțumit, recunoaște nemulțumirile acestuia și investighează cauzele pentru a înțelege problema.
- În cadrul unei strategii bazate pe experiența clientului, oferă suport tehnic de bază, precum și produse alternative (ex: bețișoare de curățare) sau înlocuiri pentru a asigura conversia clientului și satisfacția acestuia.
- Verifică zilnic dacă rafturile sunt aprovizionate corespunzător.
- Informează clienții înregistrați despre noile produse disponibile.
- Respectând procedurile interne și colaborând cu echipa, contribuie la menținerea curățeniei magazinului în fiecare zi.
- Înțelegerea și respectarea legislației și reglementărilor locale privind vânzarea NCAs (produse non-combustibile autorizate).
- Abordarea eficientă a situațiilor dificile, oferind soluții rapide și satisfăcătoare pentru problemele și reclamațiile consumatorilor.
- Contribuirea la realizarea obiectivelor de performanță ale magazinului, atât în ceea ce privește experiența consumatorilor, cât și indicatorii comerciali.
🎁 Ce îți oferim?
- Un mediu de lucru prietenos și motivant.
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală.
- Pachet salarial competitiv și bonusuri bazate pe performanță.
- Traininguri și suport continuu pentru a excela în rolul tău.
- Tichete de masă (pentru pauzele delicioase 😋).
- Prime pentru fiecare prieten recomandat.
- Abonament medical premium la Regina Maria – pentru sănătatea ta.
- Acces la Bookster (cărți și inspirație nelimitată).
- Zile extra de concediu pentru fidelitate (că ești de-al nostru).
- Program de lucru adaptat vieții tale – ture variate, inclusiv în weekenduri.
Descrierea companiei
Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări. Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 30.000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri. "MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.
Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.
Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru o carieră de succes în vânzări.
De ce să lucrezi pentru noi?
- Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale; - Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate; - Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale); - Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră; - Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.”