RESPONSABIL ZONAL LOGISTICA
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Experienta: minim 3 ani pe un post similar;
- Nivel de studii: studii superioare
Cunostinte:
- Cunoştinţe de management parc auto si de management al depozitelor;
- Cunostinte de managementul stocurilor;
- Cunostinte de soft-uri pentru gestiune depozit;
- Cunostinte limba engleza – nivel mediu
- Cunoştinţe operare MS Office
Abilitati:
- Abilitati de comunicare;
- Leadership;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Orientare spre rezultate.
Daca profilul tau se regaseste descrierii acestei pozitii, asteptam cu interes aplicatia ta si cu siguranta vom discuta in cadrul unui interviu!
Descrierea jobului
Noul coleg va asigura un flux coerent al activitatilor de logistica luand in calcul standardizarea proceselor la nivel zonal: receptie, depozitare, inventariere si distributie a produselor catre client, printr-un management care va impacta pozitiv filialele arondate.
Atributiile noului coleg vor viza urmatoarele aspecte:
Depozitare:
- Organizeaza si supervizeaza desfasurarea activitatilor din punctele de lucru arondate: receptie intrari / iesiri marfa, retur, pregatire de comenzi, procedee de stocare, etc;
- Supervizeaza procesele de inventariere la nivel de zona - lunare si/sau anuale, planificate sau inopinate;
- Se implica activ in organizarea activitatilor specifice depozitarii filialelor arondate prin alocarea de responsabilitati fiecarui membru al echipei si va monitoriza permanent eficienta acestora;
Distributie:
- Asigura mamagementul activitatii de livrare marfa catre client in conformitate cu graficul agreat la nivelul fiecarei filiale de care este responsabil;
- Verifica modul de derulare al operatiunilor de transport cu marfa de la depozite la clienti;
- Monitorizeaza distribuirea clientilor pe rutele de transport pentru a inlatura sau minimiza intarzierile la livrare/ aprovizionare si pentru a optimiza costurile de transport;
- Organizeaza si coordoneaza activitatile de achizitii si intretinere a autovehiculelor din fiecare punct de lucru al zonei arondate;
Generale:
Participa activ la elaborarea planului strategic pentru zona pe care activeaza si aplica acest plan impreuna cu echipa pe care o coordoneaza;
Analizeaza eficienta lunara pentru personalul din subordine, stabilind masuri de crestere a performantei la nivel individual si de echipa;
Descrierea companiei
Soluţii pentru maşini, din respect pentru oameni!
CONEX Distribution a fost înfiinţată în 2003, ca dezvoltator şi distribuitor de accesorii şi piese de schimb pentru autoturismele Dacia, în scurt timp devenind unul dintre cei mai importanţi dezvoltatori şi distribuitori de produse pentru autoturisme româneşti şi din import. CONEX Distribution colaborează cu importanţi producători şi distribuitori de piese şi accesorii atât din România cât şi din lume. Portofoliul larg de furnizori ne permite să abordăm diferitele pieţe pe care activăm cu un excelent raport preţ-calitate, fapt ce ne asigură avantaje competitive importante.
Misiune, viziune, valori
MISIUNEA noastră este aceea de a oferi servicii complete, de calitate excepţională, în domeniul auto şi de a găsi permanent soluţii profesioniste şi inovative la cerinţele clienţilor noştri. VIZIUNEA noastră este să fim alegerea naturală în materie de produse şi servicii auto, oferite de o echipă de profesionişti. Credem în CLARVIZIUNE, OPERATIVITATE, LUCRU ÎN ECHIPĂ, INTEGRITATE, NOUTATE şi ANGAJAMENT. Toate aceste valori se bazează pe RESPECT, asigurându-ne astfel că vom oferi întotdeauna clienţilor noştri EXCELENŢĂ.