Coordonator Depozit & Logistica
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Studii superioare finalizate;
Experienta in implementarea de sistem de gestionare a depozitului (WMS);
Experienta de lucru cu instrumentele software si sisteme ERP;
Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
Capacitate de analiza si sinteza a informatiei;
Gandire analitica, independenta si structurata;
Focus pe rezultat si gasirea de solutii;
Perseverenta si determinare in atingerea scopurilor propuse;
Bune abilitati de leadership;
Capacitate de comunicare (clara, concisa, constructiva) și relationare (capabil să construiasca relatii la toate nivelurile organizatiei);
Cunostinte limba engleza;
Descrierea jobului
Este responsabil de organizarea si coordonarea activitatii depozitelor (3.000m);
Elaboreaza bugetul de venituri si cheltuieli ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂si este responsabil de urmarirea lui;
Identifică zonele de imbunatatire a proceselor si contribuie la initiativele continue de imbunatatire;
Pregateste rapoarte privind performanta depozitelor, identifica problemele si propune solutii pentru imbunatatirea operatiunilor;
Coordoneaza flota auto, aloca masini, stabileste rute si intocmeste documentatia de transport (in anumite situatii, suplimenteaza flota auto prin contractarea externa a serviciilor de transport marfa);
Efectueaza verificari periodice ale stocurilor si colaboreaza cu echipele pentru a rezolva discrepantele de inventar;
Se asigura ca produsele sunt stocate corespunzator si faciliteaza rotatia stocurilor pentru a minimiza pierderile sau deteriorarea acestora;
Este responsabil de urmarirea indicatorilor de performanta si de oferirea solutiilor de imbunatatire;
Gaseste solutii pentru discrepantele sau problemele interne, pe masura ce apar;
Atributii privind echipa din subordine
Coordoneaza si aloca sarcini și responsabilitati membrilor echipei din subordine;
Evalueaza performanta echipei si propune masuri de redresare sau recompensare a rezultatelor obtinute de echipa.;
Are rol decizional in procesele de recrutare si selectie din subordine directa, impreuna cu Directorul Operational;
Identifica nevoile de dezvoltare ale echipei din subordine;
Este responsabil de dezvoltarea nivelului de competenta si cunostinte ale echipei din subordine.
Descrierea companiei
RASIROM, companie fondată în 1995 şi asigură operarea continuă şi sigură a sistemelor tehnologice pentru instituţiile din Sistemul Naţional de Apărare, Ordine Publică şi Securitate Naţională..
Misiunea Rasirom este de a asigura funcționarea sigură și continuă a infrastructurilor critice și a sistemelor esențiale, cercetând, inovând și dezvoltând produse de tehnologie avansată.
Direcțiile de piață strategică sunt: informații speciale, aeroporturi și trafic aerian, infrastructuri critice, securitate internă și ordine publică, utilități, telecomunicații, Cyber și digitalizare.