RESPONSABIL LOGISTICA PIESE DE SCHIMB OTOPENI
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Ne mândrim cu angajamentul nostru față de calitate, fiabilitate și servicii excelente pentru clienții noștri.
Suntem in cautarea un Responsabil Logistica Piese de Schimb dedicat, să se alăture departamentului nostru de Achiziții Piese de Schimb.
Ne asteptam de la tine sa ai:
- Atitudine proactivă și pozitivă
- Abilități analitice, atenție la detalii și capacitatea de a gestiona și verifica facturile cu acuratețe.
- Abilități bune de comunicare și negociere.
- Capacitatea de a lucra independent și de a gestiona eficient mai multe sarcini.
- Experiență în managementul transporturilor, logistică sau un rol similar este un avantaj
- Cunoștințe despre utilizarea software-ului de gestionare a transporturilor și a sistemelor ERP Business Central este un avantaj.
- Experiența de lucru cu sistemul RO e-Transport reprezinta un avantaj.
Descrierea jobului
In detaliu:
- Planificarea și organizarea operațiunilor de transport pentru aprovizionare și livrare piese de schimb, bazate pe informațiile primite de la furnizori sau echipa de achiziții.
- Elaborarea și transmiterea de cereri de servicii de transport către furnizori, analizând ofertele și selectând cele mai avantajoase în funcție de calitate, preț și termene de livrare.
- Asigurarea de livrări rapide și eficiente pentru a crește satisfacția clienților și pentru a reduce costurile de transport.
- Comunicarea cu furnizorii despre transportatorii responsabili de preluarea mărfurilor și urmărirea comenzilor de transport prin contact direct cu furnizorii de servicii.
- Emiterea de documente de retur pentru transport și gestionarea proceselor de retur până la închiderea acestora prin notă de credit sau despăgubire.
- Monitorizarea tuturor expedițiilor cu furnizorii pentru a verifica facturile finale, asigurând alocarea corectă a costurilor de transport.
- Verificarea și înregistrarea facturilor de transport în sistemul Business Central pentru a menține evidențele financiare precise.
- Oportunitatea de a lucra într-o companie de renume în domeniul echipamentelor agricole, cu o echipă dedicată și profesionistă;
- Remunerare competitivă, bonusuri si tichete de masă
- Abonament la o clinică medicală privată si tarife preferentiale pentru abonamentele membrilor de familie
- Transport decontat;
- O zi pe saptamana lucru de acasa
- 25 de zile de concediu de odihna la implinirea a 2 ani in companie
- Instrumente de lucru: laptop și telefon;
- Oportunități de dezvoltare profesională continuă.
Descrierea companiei
NHR Agropartners (www.nhr.ro) is an Austrian owned company (www.vait.com), headquartered in Bucharest and active in the agricultural machinery field, covering equipment sales and aftersales operations. As of today, NHR is operating 13 branches across the country and employs +220 people in Sales, Aftersales and Admin. We are in business since 2000 with steady growth in number of machines sold, as well as number of people employed. Our young team is striving to become the leader in the industry, a reliable partner to the farmers and to our suppliers. Sustainability is one of our key-elements of success, well trained and dedicated employees, strong brands and loyal Farmers grew NHR to the level of today.