Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

RESPONSABIL ACHIZITII

SC ADREM INVEST SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerințe:
  • Studii: Studii superioare în domeniul economic sau tehnic
  • Experienţă: Minimum 2 ani experienţă pe un rol similar.

Cunoștințe și abilități:
  • Bune abilităţi de comunicare;
  • Buna planificare si organizare;
  • Orientare spre client și rezultate;
  • Abordare antreprenoriala a sarcinilor;
  • Buna gestiune a timpului si rezistenta la stres;
  • Bune cunoştinţe de Limba Engleză (citit, scris, vorbit);
  • Cunostinte avansate MS Office (Excel, Word).

Descrierea jobului

  • Asigură achiziția și aprovizionarea eficientă și eficace cu produse, servicii și/sau lucrări;
  • Centralizează solicitările și contactează potențiali furnizori;
  • Analizează ︁︀​︂︃︃​︇︃​︁︃︂și clarifică răspunsurile/ ofertele primite;
  • Evaluează furnizorii conform procedurilor interne;
  • Negociază condiții avantajoase pentru firmă și propune atribuirea în baza analizelor făcute;
  • Lansează contractele/comenzile și are grijă de intrarea lor în vigoare (semnare, confirmare, documentare, etc.)
  • Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor, dacă este cazul;
  • Asigură buna execuție a comenzilor/contractelor (respectarea calității, cantității, termenelor, documentelor și valorii mărfurilor/serviciilor livrate, ca plată furnizorilor);
  • Identifică furnizori noi și cunoaște piața;
  • Asigură fluxul de documente necesare executării comenzilor și contractelor și arhivarea lor conform procedurilor interne;
  • Monitorizează parametrii stabiliți (ex. costuri) și propune soluții de eficientizare;
  • Asigură obținerea documentației și aprobările specifice;
  • întocmește rapoartele cerute de managementul companiei, în mod corect și la timp.

Beneficii:
  • Pachet salarial motivant;
  • Posibilitate program de lucru partial hybrid;
  • Atmosferă benefică dezvoltării profesionale şi personale.

Descrierea companiei

Grupul Adrem sprijină tranziția spre energie regenerabilă prin oferta sa de soluții și servicii dedicate domeniului energetic, prin intermediul celor trei companii – Adrem Invest, Adrem Engineering și Adrem Link – fiecare specializată pe segmentul ei de piață. Peste 1.000 de angajați din 18 județe asigură expertiza și abilitățile necesare pentru planificarea, dezvoltarea și implementarea soluțiilor la cheie, personalizate nevoilor clienților noștri, acoperind proiecte la nivelul întregii țări. De 30 de ani, oferim clienților noștri produse, soluții și servicii dedicate domeniului energetic.
Publicat 18 Oct. 2024 Reactualizat 18 Oct. 2024 Expiră 17 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.