-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Responsabil Achizitii in Santier, Bucuresti

STRABAG SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Pentru proiectele noastre civile din Bucuresti, angajam Responsabil Achizitii in Santier.
  • Studii superioare finalizate (tehnice)
  • Minim 5 ani de experienta profesionala similara
  • Cunostinte MS Office (Word, Excel), baze de date, AutoCAD
  • Abilitati de a interpreta date tehnice, rapoarte financiare, documente legale
  • Capacitate foarte buna de comunicare si relationare, abilitati de negociere
  • Comunicare excelenta, oral si scris, in limba romana
  • Limba engleza - minim nivel mediu
  • Spirit de echipa, flexibilitate si mobilitate, abilitatea de a lua decizii, responsabilitate
  • Abilitati de planificare si organizare, gandire analitica si critica
  • Permis de conducere cat. B; disponibilitate pentru deplasari in interes de serviciu, disponibilitate pentru relocare la diferite santiere din tara.

Descrierea jobului

  • Identificarea activa a furnizorilor, evaluarea furnizorilor traditionali si propuneri de noi furnizori specifici conform instructiunilor interne, atat pentru proiectele ︃​︁︂︉​︆︉​︁︃︄in executie cat si pentru licitatii
  • Solicitarea de oferte de pret catre furnizori si subcontractori conform documentatiilor tehnice corespunzatoare si solicitarilor interne
  • Selectarea subcontractorilor si furnizorilor echipamente, materiale si servicii cu suportul departamentului tehnic conform instructiunilor si procedurilor interne
  • Participarea la negocierile cu subcontractorii si furnizorii de echipamente, materiale si servicii
  • Pregatirea, lansarea si urmarirea comenzilor de achizitii
  • Mentinerea relatiilor comerciale si a corespondentei cu furnizorii externi si interni in conformitate cu procedurile interne
  • Identificarea solutiilor de optimizare a costurilor, modalitatilor de plata si timpilor de livrare
  • Intocmirea documentatiei specifice procesului de achizitii si a propunerilor de atribuire contracte in conformitate cu procedurile si instructiunile specifice grupului
  • Intocmirea contractelor, actelor aditionale cu furnizori si subcontractori in conformitate cu procedurile interne ale grupului STRABAG
  • Mentinerea realtiilor tehnice dintre proiectant si furnizor. Participa activ impreuna cu managementul proiectului la aceste discutii tehnice/clarificari.

Descrierea companiei

STRABAG

Progresul începe cu noi.

Aproape 83.000 de oameni lucrează în STRABAG, în peste 12.000 de santiere din întreaga lume, pentru progres. Proiectele noastre sunt unice și cu o individualitate puternică, la fel ca fiecare dintre noi. De la construcții și inginerie structurală, construcții de drumuri și inginerie civilă, construcții de poduri și săpături de tuneluri, dezvoltare de proiecte, producție de materiale de construcții sau managementul clădirilor - gândim în perspectivă și ne propunem să devenim cel mai inovator și durabil grup de tehnologie în construcții din Europa. Oportunități egale de șanse, diversitatea și incluziunea sunt părți integrale a ceea ce suntem și este modul nostru de operare. Lucrăm împreună ca parteneri pentru a finaliza proiecte cu succes și pentru a crește odată cu noile provocări. Împreună realizăm lucruri mari.

Construiește-ți viitorul alături de noi!

Aplică acum pentru a deveni parte din echipa noastră.

Publicat 28 Oct. 2024 Reactualizat 28 Oct. 2024 Expiră 27 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.