Referent resurse umane
Ds Expert Center Accounting S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Abilitati excelente de comunicare;
- Persoana organizata si proactiva;
- Atentie la detalii;
- Seriozitate şi responsabilitate;
- Capacitate ︂︈️︇︄︃︉︇︄︎︁︁︁︁︎︎︋︋︃︀︅︊︃︄︁︄︆︀︄︉︁︇de planificare şi prioritizare;
- Lucru in echipa;
- Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic
- Persoana organizata si proactiva;
- Atentie la detalii;
- Seriozitate şi responsabilitate;
- Capacitate ︂︈️︇︄︃︉︇︄︎︁︁︁︁︎︎︋︋︃︀︅︊︃︄︁︄︆︀︄︉︁︇de planificare şi prioritizare;
- Lucru in echipa;
- Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic
Descrierea jobului
-Cunostinte MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
- Cunostinte avansate de legislatia muncii;
- Cunoasterea ︁︀︂︃︃︇︁︆︄programelor de calcul a salariilor (Saga ︁︀︂︃︃︇︂︁︃︁reprezinta un avantaj) si a prevederilor legale referitoare la calculul salariilor, Et.1, etc;
-Intocmirea contractelor de munca(documente de angajare), acte aditionale, decizii,
-Operare REVISAL, SAGA;
-Intocmire state plata;
-Administrarea si arhivarea dosarelor de personal;
-Emiterea de adeverinte necesare angajatilor ( banca, medic de familie, venit, etc.);
-Oferirea de suport proceselor de salarizare si de administrare personal;
-Asigurarea comunicarii eficiente cu institutii precum ITM, AJOFM, CAS, etc.
-Program 9,00-17,30( pauza de masa)
-Asigurare de sanatate
-Tichete de masa
- Cunostinte avansate de legislatia muncii;
- Cunoasterea ︁︀︂︃︃︇︁︆︄programelor de calcul a salariilor (Saga ︁︀︂︃︃︇︂︁︃︁reprezinta un avantaj) si a prevederilor legale referitoare la calculul salariilor, Et.1, etc;
-Intocmirea contractelor de munca(documente de angajare), acte aditionale, decizii,
-Operare REVISAL, SAGA;
-Intocmire state plata;
-Administrarea si arhivarea dosarelor de personal;
-Emiterea de adeverinte necesare angajatilor ( banca, medic de familie, venit, etc.);
-Oferirea de suport proceselor de salarizare si de administrare personal;
-Asigurarea comunicarii eficiente cu institutii precum ITM, AJOFM, CAS, etc.
-Program 9,00-17,30( pauza de masa)
-Asigurare de sanatate
-Tichete de masa
Descrierea companiei
Societatea noastra are ca obiect principal de activitate prestarea de servicii din domeniul financiar-contabil. Suntem membri ai Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR) de peste 17 de ani. Oferim servicii profesionale de contabilitate financiara, contabilitate de gestiune, consultanta fiscala si expertiza contabila pentru firme din toate domeniile de activitate.
Publicat
26 Aug. 2024
Reactualizat
16 Sept. 2024
Expiră
25 Sept. 2024
Joburi similare