Quality Manager System
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Spirit organizatoric si analitic
- Capacitate de a lucra cu oamenii
- Corectitudine
- Capacitate de analiza si sinteza
- Usurinta in exprimarea ideilor, deprinderea de a vorbi in public
- Creativitate, inovatie
- Capacitate de relationare interumana
- Adaptarea la sarcini de lucru schimbatoare
- Echilibru emotional, rezistenta la stres
- Limba engleza nivel mediu
- Bune cunostiinte tehnice in domeniu
- Bune cunostiinte Microsoft Office ( Word, Excel)
Descrierea jobului
- Responsabil de tot programul de audituri interne ale companiei conform cerintelor companiei si a normelor din industrie asta incluzand executarea auditurilor interne de proces,creare formatelor de Audit si emiterea raportului
- Initiaza rapoarte de neconformitate, urmareste solutionarea acestora si implementarea actiunilor corective si preventive
- Responsabil de planificarea auditurilor externe si interne de sistem ( certificare/recertificare/ supraveghere)
-Responsabil de revizuirea cerintelor, completarea chestionarelor conform cerintelor sistemului de management al calitatii si a cerintelor specifice de la client ca pregatire pentru auditul extern de sistem
- Initiaza rapoarte de neconformitate, urmareste solutionarea acestora si implementarea actiunilor corective si preventive
- Participa la analiza neconformitatilor in urma auditurilor interne si externe de sistem sau de client
- Modereaza si tine evidenta documentelor care atesta analiza managementului cu privire la performanta sistemului de management al calitatii
-Identifica si analizeaza riscuri,initiaza actiuni corective si verifica finalitatea planurilor de actiune
- Creeaza si implementeaza instructiuni specifice de lucru, elaboreaza si verifica documente interne si documente cerute de clienti in legatura cu calitatea produselor si a proceselor
- Colaboreaza strans cu colegii din diverse departamente pentru stabilirea prioritatilor, sensibilizarea operatorilor in privinta cerintelor de calitate si a eventualelor actiuni comune
- Coordoneaza si ofera suport in rezolvarea problemelor de calitate constate in productie folosind instrumente de analiza adecvate ( Ishikawa,8D,5Why etc.) si intreprinde actiuni preventive si de imbunatatire continua in legatura directa cu acestea
-Participa activ in analiza reclamatiilor de la client
- Participa activ in mentinerea programului de calibrare a echipamentelor
-Participa activ in formularea reclamatiilor catre furnizor si monitorizarea actiunilor corective si preventive ale acestora
Beneficii extrasalariale:
- tichete de masa (30 ron/zi lucrata)
- al 13-lea salariu
- mediu de lucru modern
- oportunitati de dezvoltare personala
- platforma Bookster, cafea la birou etc
Descrierea companiei
ACS INDUSTRIES EUROPE - este lider mondial in productia de filtre pentru airbags, clientii nostri fiind toti marii producatori de automobile. ACS detine fabrici in Romania, China, Mexic si India. In Turda fabrica are peste 300 angajati. Detalii despre compania ACS Ind puteti consulta pe site-ul oficial ACS Industries, Inc. - Critical Component Manufacturing https://acsindustries.com/