Candidatul Ideal
Compania noastră este în căutarea unui Manager de Proiect dedicat și experimentat, care să se alăture echipei noastre. Candidatul ideal va avea o experiență solidă în gestionarea executiei lucrarilor aferente contractelor de achizitie, abilități de coordonare și o atitudine orientată spre rezultate.
Cerinte:
• Studii superioare finalizate, de preferat în domeniul tehnic, economic sau juridic.
• Experiență de minimum 2 ani în gestionarea proiectelor și/sau contractelor de achiziții publice;
• Abilități de utilizare a Microsoft Project, FIDIC, AutoCad;
• Capacitate de organizare, atenție la detalii și orientare spre soluții;
• Abilități excelente de comunicare și leadership;
• Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
• Cunoștințe privind legislația achizițiilor publice
Cerinte:
• Studii superioare finalizate, de preferat în domeniul tehnic, economic sau juridic.
• Experiență de minimum 2 ani în gestionarea proiectelor și/sau contractelor de achiziții publice;
• Abilități de utilizare a Microsoft Project, FIDIC, AutoCad;
• Capacitate de organizare, atenție la detalii și orientare spre soluții;
• Abilități excelente de comunicare și leadership;
• Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj;
• Cunoștințe privind legislația achizițiilor publice
Descrierea jobului
• Planificarea, coordonarea și monitorizarea proiectelor în toate etapele de desfășurare;
• Gestionarea contractelor de achiziții publice;
• Asigurarea respectării termenelor, bugetului și standardelor de calitate;
• Comunicarea eficientă cu toți factorii implicați (parteneri, furnizori, autorități contractante);
• Identificarea si negocierea contractelor cu subcontractorii;
• Identificarea și gestionarea riscurilor asociate proiectelor;
• Generarea si prelucrarea unor rapoarte periodice, precum: rapoarte de activitate, alte rapoarte care au legatura cu activitatea desfasurata, planuri preventive, conform prevederilor contractuale; Raportare intern/extern;
• Negocierea contractelor de achizitii lucrari/materiale;
• Bugetarea/cost controlul proiectelor;
• Planificarea si organizarea activitatilor din cadrul proiectului, in vederea asigurarii obiectului contractului, respectand intotdeauna clauzele negociate de parti;
• Implementarea corespunzatoare a serviciilor contractate de catre client si realizarea managementulului contractelor;
• Supervizarea si organizarea activitatilor de productie;
• Asigurarea atat personal cat si prin intermediul echipei din subordine a respectarii standardelor de calitate si a sistemului de management integrat al companiei
Descrierea companiei
MECANEX SA - Suntem firma producatoare de pompe si solutii integrate pentru managementul apelor si singurul producator de pompe industriale din Romania, ce isi desfasoara activitatea neintrerupt din 1972. Avand peste 50 de ani de activitate, societatea noastra este una dintre primele optiuni atunci cand este cautat un producator de pompe pentru sisteme de irigatii, termice, anti-incendiu, gas & oil, constructii industriale (statii de epurare, statii de betoane, statii de astfalt, etc.), constructii edilitare (SPAU.uri ape potabile/murdare).
Joburi similare