Post Executie - Consultant in management sistem sanitar
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerinte post:
- Absolvent studii superioare
- Capacitate de analiza date
- Abilitati de comunicare scrisa si verbala
- Abilitati de observare, receptionare si asimilare informatii intr-un domeniu specific
- Experienta in vanzari/ front office reprezinta un avantaj
- Permis de conducere B minim 1 an - conditie obligatorie
- Cunostinte de operare PC - Microsoft Office (Excel si Word in mod special), e-mail
- Disponibilitate deplasare frecventa in zona arondata activitatii - judetele Dolj, Gorj, Caras Severin, Arges, Teleorman, Mehedinti, Olt, Valcea
- Capacitate si dorinta de invatare a legislatiei specifice si a aplicatiilor noi
- Abilitatea de a aplica reguli generale unor probleme specifice si a rezolva prompt solicitarile clientilor
- Autonomie, gandire analitica, atentie la detalii, responsabilitate, integritate
- Capacitatea de structurare a task-urilor, stabilirea prioritatilor, a obiectivelor, organizarea sarcinilor de serviciu in functie de solicitarile clientilor
- Disponibilitate de a lucra la domiciliu si la sediul clientului
- Atitudine de invingator, proactiv
- Abilitati de comunicare si relationare
- Cunostintele in domeniul medical reprezinta un avantaj
Descrierea jobului
Ne concentram pe calitatea relatiilor cu clientii, acuratetea datelor si adaptabilitate la schimbarile din sistemul de sanatate.
Livram ︁︀︂︃︃︈︃︀aplicatii software integrate, care optimizeaza operatiunile in unitatile medicale, fiind utilizate de management, medici sau de sectorul administrativ.
Echipa noastra faciliteaza utilizarea acestor aplicatii software de catre managementul si personalul medical, intervenind ori de cate ori este nevoie pentru a solutiona problemele intampinate, pentru a gasi in aplicatiile noastre informatiile in forma si la termenul dorit.
Persoana care va veni in echipa noastra va avea ca obiectiv pastrarea relatiilor cu clientii din zona arondata, asigurarea mentenantei si exploatarea corespunzatoare, conform nevoilor, a aplicatiilor dezvoltate de companie.
Principalele responsabilitati:
Mentinerea relatiei si a portofoliului de clienti existenti
Mentenanta pentru aplicatiile implementate la client
Suport in exploatarea aplicatiilor utilizate de client, extragerea datelor in forma necesara si la termenele necesare
Promovarea produselor noi dezvoltate de companie si implementarea acestora la client
Planificarea si executarea vizitelor la clientii din aria alocata
Prelucrare date, efectuarea de analize specifice managementului sanitar in vederea maximizarii beneficiilor utilizarii aplicatiilor dezvoltate de compania noastra
Oferta (beneficii)
Pachet salarial motivant pe masura performantelor si implicarii personale
Oportunitati de dezvoltare si instruire pentru specificul postului
Mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara, dinamica si in plina dezvoltare
Laptop, telefon mobil, masina
Descrierea companiei
Ne concentram pe calitatea relatiilor cu clientii, acuratetea datelor si adaptabilitate la schimbarile din sistemul de sanatate.
Livram aplicatii software integrate, care optimizeaza operatiunile in unitatile medicale, fiind utilizate de management, medici sau de sectorul administrativ.
Dezvoltăm platforme intuitive, personalizabile și scalabile, care să ajute personalul medical să exceleze în activitățile derulate.
Construim parteneriate cu instituțiile medicale pentru a le ajuta să gestioneze resursele în mod eficient, să reducă erorile și să îmbunătățească accesul la informații de actualitate.