Persoana Responsabila organizare calatorii de afaceri
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul ideal va avea experienta in gestionarea calatoriilor de afaceri si va fi capabil sa asigure cele mai bune optiuni de transport si cazare pentru angajatii companiei.
Suntem în căutarea unei persoane responsabile care să se ocupe de organizarea tuturor călătoriilor, în special pentru top management si management. Rolul constă în rezervarea biletelor de avion, a camerelor de hotel și în organizarea diferitelor activități pe durata călătoriilor.
Ne dorim să angajăm o persoană care să se dedice complet acestei sarcini, având o disponibilitate maximă pentru a răspunde rapid și eficient la cerințele de călătorie ale echipei de conducere.
Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și cu experiență în domeniul turismului, te așteptăm în echipa noastră!
Descrierea jobului
- Planificarea si achizitionarea biletelor de avion pentru calatoriile de afaceri.
- Efectuarea rezervarilor de hoteluri in functie de necesitatile calatorilor. ︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈
- Negocierea tarifelor si conditiilor cu furnizorii de servicii de transport si cazare.
- Gestionarea modificarilor si anularilor de rezervari.
- Mentinerea unei evidente precise a cheltuielilor de calatorie.
- Oferirea de suport si asistenta angajatilor in timpul calatoriilor.
- Planificarea și organizarea detaliilor călătoriilor de afaceri pentru managementul de top și managementul companiei;
- Stabilirea de relații solide cu agențiile de turism și furnizorii de servicii de călătorie
- Rezervarea biletelor de călătorie, alocarea hotelurilor și alte servicii necesare pentru călătorii;
- Asigurarea respectării politicilor de călătorie și a bugetului stabilit pentru fiecare călătorie;
- Gestionarea comunicării cu furnizorii de servicii turistice și rezolvarea oricăror probleme apărute pe parcursul călătoriilor;
- Asigurarea unui serviciu de cea mai înaltă calitate pentru membrii echipei noastre de conducere
- Experienta anterioara in gestionarea calatoriilor de afaceri.
- Abilitati excelente de comunicare si negociere.
- Capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita.
- Cunostinte avansate de utilizare a instrumentelor de rezervare online.
- Atentie la detalii si abilitati organizatorice.
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat.
- Experiență anterioară de minim 2 ani în domeniul turismului, cu accent pe organizarea călătoriilor de afaceri;
- Abilități excelente de comunicare și gestionare a relațiilor cu clienții și furnizorii de servicii turistice;
- Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele în mod eficient, dar si de a gestiona simultan mai multe solicitari;
- Cunoștințe solide despre destinațiile de călătorie de afaceri și despre trendurile din industria turismului;
- Abilități bune de planificare, organizare și gestionare a timpului;
- Atitudine proactivă și orientată către rezultate
- Disponibilitate de a lucra peste program pentru a asigura suportul necesar echipei de management de top
Descrierea companiei
Uni-Recycling, companie româno-germană fondată în 2005, are ca scop principal declarat protecţia mediului, în care se implică activ prin raportare constanta la atuurile sale: responsabilitate, expertiză în domeniu, parteneriat de încredere, profesionalism.
În viziunea noastră, deşeurile înseamnă resurse şi depinde doar de noi să le valorificăm pentru a proteja natura. De la consultanţă la soluţia optimă finală, Uni-Recycling este specializată în servicii performante şi complete, aplicând cele mai bune tehnici disponibile.
- 9 Sept. 2024
Post Executie - Consultant in management sistem sanitar
INNOVATE INFORMATIONAL TECHNOLOGY SRL
Alexandria, Craiova, Pitesti și alte 2 orașe -