-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Operator gestiune marfa

S.C. KONIGFRANKSTAHL S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

* studii superioare sau medii economice
* experienta minim 1 an in gestiunea de marfa receptii si facturare
* experienta de operare intr-unul din sistemele informatice de gestiune
* spirit de lucru in echipa
* persoana ordonata si riguroasa

Descrierea jobului

* introducere facturi furnizori in gestiunea de marfa, emitere facturi
* introducere comenzi cumparare/vanzare, descarcare de gestiune
* conlucrarea cu ︃​︁︄︄​︂︅︂​︅︈celalalte compartimente implicate
* confruntare documente (comenzi, receptii, avize, facturi, etc.)
* pregatire coduri UIT
* activitate de logistica
* rapoarte stocuri - achizitii si vanzari
* inregistrare inventar lunar si anual
* analiza situatiei stocurilor
*arhiveaza documentele (facturi, avize de insotire a marfii, NIR, certificate de calitate si alte documente de gestiune)

Beneficii:
- ticheta de masa
- asigurare medicala

Descrierea companiei

KONIGFRANKSTAHL este un nume de referință în domeniul distribuției produselor metalurgice din oțel.

Ne bazăm activitatea pe experiența și capabilitățile noastre în domeniul comercial și logistic, punând în primul plan calitatea și seriozitatea relațiilor dezvoltate cu partenerii și clienții noștri.

Echipa noastră îmbină experiența și cunoașterea pieței din România cu tradiția, capacitatea și soliditatea concernelor care formează grupul KONIGFRANKSTAHL.

Grupul König a luat fiinta in 1864 si, de la o afacere de familie,cu o experiență de 150 de ani grupul a devenit astazi un concern international cu 10 filiale in toata Europa.

Sediului central din Austria i s-au alaturat, in urma cu 10 ani, filiale ce functioneaza astazi in Ungaria, Bulgaria, Romania, Croatia, Slovacia, Slovenia, Cehia, Polonia si Olanda.

König Stahl Holding joaca un rol important in comertul european cu otel. Atuurile pe care le detine reprezinta un sprijin pe calea catre succes a clientilor sai.

Peste tot in Europa, sub brandul RHS, am imbinat noi standarde de calitate a serviciilor catre client. Ca urmare oferim o paleta diversificata de produse si servicii. Detinem in stoc o larga gama de tevi patrate si dreptunghiulare, fabricate in conformitate cu EN 10210, EN 10219 si EN 10305/5 (DIN 2395).

Avem de asemenea acces facil la produse speciale si, datorita relatiilor stranse cu societati de transport, putem asigura cele mai scurte termene de livrare. Oferim servicii de debitare, indoiri la cald si la rece, roluiri tevi si profile si ambutisare, consiliere tehnica si instruire in limba materna.

FRANKSTAHL imbina traditia unei societati familiale austriece cu dinamica si continua expansiune a unui concern international. Respecta valorile traditionale in relatia cu partenerii, clientii, furnizorii si angajatii dar, acorda totodata o atentie deosebita utilizarii celor mai moderne tehnologii si mijloace de lucru.

FRANKSTAHL este lider pe piata austriaca de comert cu otel. Detine o gama foarte larga de produse specifice. Da dovada de disponibilitate ridicata si ofera, pe teritoriul Austriei, un serviciu unic de livrare directa la client, in maxim 24 ore de la comanda.

FRANKSTAHL reprezinta o solutie sigura si o sursa de aprovizionare ce trebuie sa figureze in portofoliul de furnizori al oricarui client. Punctele noastre tari le reprezinta consilierea competenta, credibilitatea, viteza de reactie si fair play-ul.

FRANKSTAHL a infiintat in centrul, sudul si estul Europei o serie de filiale: in Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cehia, Ungaria, Slovacia, Slovenia si Romania.

Publicat 5 Nov. 2024 Reactualizat 5 Nov. 2024 Expiră 5 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.