Operator date/Gestionar/Stivuitorist Depozit Rudeni
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Atitudine pozitiva
- Aptitudini de calcul si abilitati de negociere
- Cunostinte de operare PC
- Capacitate ︂︅︅︇︍︍︆︊︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎de autoorganizare si punctualitate
- Rezistenta la stres
- Capaciatate de analiza si sinteza
- Reprezinta un avantaj cunoasterea produselor electronice si electrocasnice
Gestionar
- studii medii/superioare,
- capacitate de asimilare rapida si respecatrea termenelor limita,
- cunostinte operare PC,
- experienta in domeniul produselor electrocasnice, cunoasterea codurilor produselor constituie avantaj,
- cunoasterea instrumentelor de lucru privind aprovizionarea si livrarea marfurilor,
- persoana organizata si responsabila, cu spirit de echipa si atentie la detalii, flexibilitate
Stivuitorist
-disponibilitate pentru efort fizic;
-seriozitate si corectitudine;
-atentie la detalii;
-experienta anterioara in cadrul unui depozit constituie avantaj;
Descrierea jobului
- operarea comenzilor de la clienți
- introducerea facturilor de furnizori în gestiune
- avizarea și facturarea mărfii ︃︁︅︃︄︂︄︄︁︀︂︃︃︇︁︆︄ce iese din gestiune
Gestionar
- raspunde de verificarea marfurilor care intra si ies din gestiune(calitativ si cantitativ),
- dispune, participa si verifica depozitarea, manipularea si transportul bunurilor si a ambalajelor aferente,
- elibereaza bunurile din depozit conform procedurii stabilite,
- completeaza documentele cu privire la operatiile din gestiune
Stivuitorist
- manipularea marfurilor si depozitarea acestora in locatia corespunzatoare;
- pregatirea marfurilor pentru incarcare/descarcare conform documentelor si indicatiilor gestionarului;
- participarea la inventarierea periodica a marfurilor;
Beneficii:
-Oportunitatea de a lucra in cadrul unei echipe tinere si dinamice
-Sansa de a beneficia de instruire consistenta asigurata de profesionisti
-Pachet salarial atractiv
-Posibilitati de dezvoltare si promovare
-Instrumente de lucru performante
Descrierea companiei
De peste 25 ani activam in distributia si comercializarea produselor electrocasnice. Misiunea noastra este de a oferi cele mai bune produse si servicii clientilor nostri, intr-un timp cat mai scurt. De-a lungul timpului ne-am reinventat, am deschis zone noi de business, fiind intr-o continua dezvoltare. Stim ca in business, oamenii sunt cei care fac diferenta si ne dorim sa investim in oameni si sa construim o cultura organizationala in care pasiunea pentru ceea ce facem sa fie impartasita de toti membrii echipei.
In prezent, suntem unul dintre cei mai mari distribuitori de electronice si electrocasnice la nivel national, activand atat in zona de B2B, cat si B2C, in offline, dar si in online. Partenerii nostri sunt in toate zonele de retail, de la clienti internationali din categoria hypermarket, comert online, magazine si retele specializate in comertul cu electrocasnice, pana la DIY, producatori de mobilier si showroom-uri. Cele 30 de branduri comercializate, echipa noastra si flexibilitatea, ne recomanda ca fiind unul dintre cei mai buni furnizori ai clientilor nostri.
Vrem sa evoluam, sa ne dezvoltam, sa fim mai buni. Investim in oameni, apreciem integritatea, dorinta de a invata unii de la altii, de a lucra in echipa si de a ne bucura de rezultatele ei. Stim ca doar impreuna putem fi mai buni.
In prezent, cu o cifra de afaceri de peste 75 de milioane de euro anual, cu peste 200 de angajati si peste 300 de clienti la nivel national, suntem in cautare de oameni talentati si pasionati care sa se alature echipei noastre si sa construim lucruri frumoase impreuna. Ne dorim ca fiecare membru al echipei sa fie parte din povestea noastra de succes, sa fie rasplatit si sa se bucure pentru realizarile noastre.